כשאוהדי הפועל ת"א יראו את לוח המשחקים בעונה הבאה, הם ימצאו שם את מכבי הרצליה, אום אל-פאחם, מכבי יפו ורמה"ש, המיטב שיש לליגה הלאומית להציע. מסעות ממש לא קסומים למגרשים שהפועל ת"א הגדולה לא אמורה להיות בהם. אבל זאת המציאות כרגע, הפועל צריכה להתרגל מהר לעובדה שהיא בליגה הלאומית כדי לעלות ממנה כמה שיותר מהר. אין לה מה לחפש שם.
יש כל מיני אמירות מנחמות כמו "כיף בלאומית". האמירה הזאת לא נכונה. כיף בלאומית אם אתה צופה בליגה בשישי בצהריים לפני השנ"צ, לא כשאתה צריך להיאבק בקבוצות הללו כדי לעלות ליגה. גם קשה מאוד לפתח שם שחקנים צעירים, בניגוד לסטיגמה. חוץ מזה, אוהדי הפועל ת"א כבר ראו מספיק צעירים מתגלחים על חשבונם. רוב הצעירים הללו מככבים היום במקומות אחרים. הפועל ת"א היא לא מכבי פ"ת, היא לא קבוצה לפיתוח צעירים שמדי כמה שנים יכולה לרדת ללאומית, לבלות שם עונה ולחזור.
הפועל ת"א תבזבז עונה לאוהדים שלה, ואם היא כבר מבזבזת אז שתבנה קבוצה לליגת העל, לא ללאומית. לבנות קבוצה שתדרוס את הליגה הלאומית בתקציב גבוה, להתייחס להרצליה כאילו היא מכבי חיפה. להביא מאמן שרוצה להיות בליגת העל, להביא מנהל מקצועי אמיתי עם ניסיון, להתחיל להיות קבוצה שיש לה כיוון. את הצעירים שירדו ליגה להוציא להשאלות, או להיפרד מהם. לחלק מה"כוכבים" שהגיעו דווקא מגיע להישאר בלאומית בתור עונש – אבל צריך לשחרר אותם לדרכם, שיעשו נזק גם לקבוצות אחרות. זה יהיה קשה לבנות פרויקט בליגה הלאומית, אבל הגיע הזמן להתחיל לעבוד קשה. בתקווה רבה שתהיה גם הנהלה חדשה, כי ההנהלה הזאת הביאה רק צרות.