מלון אגמים

בריחוק אלגנטי מהמולת העיר, בקו המלונות הצפוני ביותר, נמצא מלון אגמים, שזכה לשמו על שום בריכת השחייה שלו דמוית הלגונה, עם מפרצונים המתפצלים ממנה. האטרקציה פה היא חדרי "על המים", המאפשרים כניסה - למעשה קפיצה - ממרפסת החדר אל המים, המחוברים לבריכה הראשית. כשמסיימים להשתכשך, עוברים למיטת שיזוף ענקית שבמרפסת. כל חדרי המלון מחודשים ופונים אל הבריכה. כנהוג במלונות אילת, ארוחת הבוקר עמוסה במגוון מזונות. ויש במלון אטרקציה נוספת: Jasper 08, מגה-בר עם פינות ישיבה מפנקות, קוקטיילים מושקעים, תפריט מנות נגיסה אופנתי ואווירה סקסית שגורמת לאנשים לקום ולרקוד אחד עם השני.
מלון אגמים, קאמפן 7, אילת. הזמנות באתר ישרוטל

יקב הים האדום

ואם הגעתם לאילת כדאי שתכירו את היקב הזה המסתתר במרחק נסיעה קצר מקו המלונות. על החול הצחיח, סמוך למתקן של מקורות, מתגלה כרם שמניב לא מעט ענבים, ולצידו מבנה מושקע, שנראה כנלקח מחבל שמפיין בצרפת ונחת בלב המדבר. בפנים יש שולחנות עץ כבדים, שנדלירים וכלי פורצלן מעוטרים בארונות מסוגננים.
1 צפייה בגלריה
yk13924353
yk13924353
(צילום: תהל בלומנפלד)
אורי שחר, האיש שמאחורי המחזה הזה, הוא אילתי שבמשך שנים החזיק חנות למכשירי כתיבה, ועושה יין מ-2002. ב-2014 רכש שטח בן 18 דונם ונטע בו כרמים ולמרות שלדבריו "כולם צחקו עליי, אבל אחרי שלוש שנים התחלתי לעשות יין מהענבים האלה". והענבים הם שרדונה, רובי קברנה, קברנה פרנק, שיראז, שנין בלאן ופטיט סירה, מהם מפיק שחר 7,000 בקבוקים בשנה של יינות שזכו בפרסים בעולם.
הדיל הוא סיור ביקב וטעימה - של כוס מלאה - של שלושה יינות במחיר של 100 שקל לאדם. את היינות מלווים בוטנים ששחר מעשן, ואפשר גם להזמין פוקאצ'ה ופלטת גבינות. בימי שישי יש קבלת שבת עם פיצות מהטאבון.
יקב הים האדום, א'-ה' בין השעות 16:00-10:00, שישי-שבת 17:00-12:00. דרך המטעים 6. טלפון: 052-2704704