בית המשפט המחוזי בחיפה מינה אתמול את עו"ד יוסי בן נפתלי כנאמן לחברת סיפקו אונליין, הבעלים של אתר הנעליים שוז אונליין. כמו כן הוציא צו עיכוב הליכים נגד החברה למשך 60 ימים. בנוסף, לאור עמדת הממונה על חדלות פירעון ועל מנת להבטיח שבעל המניות והערב אישית לחובותיה, דקל סטולרו, יוכל למקסם את מרצו ותרומתו לצורך הצלחת ההליך, בית המשפט הוציא צו עיכוב הליכים אישי לסטולרו, בכל הנוגע לחובות הנובעים מערבותו לחברה, למשך 60 ימים.
כל זאת זאת לאחר שהחברה הגישה בסוף השבוע לבית המשפט בקשה למתן צו לפתיחת הליכים וצו להקפאת הליכים אישי נגד מנכ"ל האתר דקל סטולרו. משמעות הצו היא כי בשלב זה לא ניתן לנהל או לפתוח בהליכים נגד הרשת.
סיפקו אונליין היא פלטפורמה למכירת מוצרי אופנה ונעליים באינטרנט הפועלת דרך שוז אונליין, שהוא אתר הנעליים הגדול בישראל. ב"ממון" נחשף לראשונה כי האתר נמצא בקשיים.
במסגרת הבקשה, שהגישה החברה באמצעות עו"ד אמיר דולב ממשרד מיתר, נטען כי החברה נקלעה לקשיים עקב משבר כלכלי שפגע ביכולתה לגייס כספים. עוד נטען כי החברה הינה חדלת פירעון ונצברו לה התחייבויות לספקים שמועד תשלומם חלף, בסך מוערך של כ-9.7 מיליון שקל, וכן טרם שולמו משכורות לעובדים לחודש אפריל 2024 בסך כולל של כ-327 אלף שקל, וזאת בנוסף לחובות נוספים לעובדים בגין גמר חשבון וכן חוב כולל בחשבונות הבנק של החברה של כ-1 מיליון שקל.