בפעם הרביעית בהיסטוריה, כריסטיאנו רונאלדו דורג אתמול בראש הרשימה השנתית של הספורטאים המרוויחים ביותר בעולם של פורבס – וגם שבר שיא. בגיל 39, המעבר של רונאלדו לאל-נאסר הסעודית עזר לו לתפוס את המקום הראשון עם סכום של 260 מיליון דולר, הגבוה ביותר אי-פעם של כדורגלן – 200 מיליון דולר שכר שנתי ועוד 60 מיליון מהסכמי חסות שונים.
ההשפעה הסעודית ניכרת גם בזינוק המדהים של שחקן הגולף הספרדי ג'ון ראם, שבזכות חתימתו בסבב העולמי מעורר המחלוקת החדש שסעודיה מממנת מדורג שני עם 218 מיליון דולר. לאו מסי שלישי הפעם עם 135 מיליון, 70 מיליון מהם הגיעו מחסויות. אחריו מגיעים שחקני ה-NBA לברון ג'יימס (128.2 מיליון) ויאניס אנדטוקומבו (111 מיליון). בעקבות הפרישה של סרינה וויליאמס, אף אישה לא נכללת ברשימת 50 השמות.

סגל גרמניה: הומלס ובראנדט בחוץ

מארחת היורו גרמניה פירסמה אתמול את הסגל הסופי שלה לטורניר (פלוס שוער אחד שינופה בהמשך), כשההפתעות הגדולות היו השארתם בחוץ של בלם וקשר דורטמונד, מאטס הומלס ויוליאן בראנדט. לאון גורצקה מבאיירן מינכן לא זומן גם הוא, כמו חברו הפצוע סרג' גנאברי וטימו ורנר מטוטנהאם. השמות הבולטים בסגל: לירוי סאנה, מנואל נוייר, תומאס מולר, ג'ושוע קימיך וג'מאל מוסיאלה מבאיירן, טוני קרוס ואנטוניו רודיגר של ריאל מדריד ואילקאי גונדואן מברצלונה.
מאמן צרפת דידייה דשאן הפתיע כשכלל בסגל את אנגולו קאנטה הוותיק שמשחק באל-איתיחאד הסעודית.

קריית-שמונה נוגעת בליגת העל

ניצחון היום (16.00) על מכבי הרצליה יבטיח את חזרתה של קריית-שמונה לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד, שהייתה מאתגרת במיוחד עבורה כיוון שנאלצה לנדוד בכל רחבי הארץ בגלל המלחמה. במקביל, עירוני טבריה (תארח את מכבי יפו) ובני-יהודה (נגד רמה"ש בבלומפילד) נאבקות על הכרטיס השני, כשלסיום העונה נותרו שני מחזורים בלבד. בתחתית, ארבע קבוצות נאבקות נגד הירידה וההגעה למבחנים.