בשוך חגיגת הקאמבק של קריית-שמונה, נותר עוד כרטיס לליגת העל. והזוכה בו, תנו לי בתופים, היא, הוא, הם – טבריה. זה לא אני אומר, זה בני-יהודה אומרת. אלה הפיטורים של עומר פרץ אומרים. מהלך שמשדר וואחד כניעה. אחרת מה ההיגיון בלשלוח הביתה מאמן ערב המחזור האחרון? זעזוע בחדר ההלבשה? שינוי אווירה? טקטיקה אחרת? יציאה לדרך חדשה? חבל על המאמץ לחפש. במקסימום יש פה שחרור קיטור. או שכונה. אפילו לא שכונת התקווה.
ברור הרי שבמחזור האחרון, באום אל-פאחם, בני-יהודה חייבת להבקיע כמה שיותר – ולקוות לנס. נס, אגב, אומר שטבריה לא תנצח את הרצליה, או שתנצח בהפרש של ארבע שערים פחות מבני-יהודה. קבוצה שזורקת מאמן ברגע ההכרעה, אחרי ניצחון 0:2 על רמה"ש, לא רק נוהגת בחוסר סבלנות וכבוד - גם מוותרת על האופציה של נס. בכל מקרה, תנו שוב בתופים, תכינו את הכותרת – קסם על ים כנרת.
ˆ ˆ ˆ
חנוק בתחתית. קלסטרופובי. נס-ציונה, ראשון, כפר-סבא, הפועל ר"ג, עפולה. חמש קבוצות שהולכות להקיז דם כדי לא לרדת ליגה.
האופציות שלנו הן כדלהלן: יובל נעים, מאמן נס-ציונה, שאימן קודם בראשל"צ, עלול להוריד שתי קבוצות השנה; איציק ברוך, מאמן כפר-סבא שאימן קודם בנס-ציונה, עלול להוריד שתי קבוצות השנה; עופר טסלפפה, שאימן בהפועל פ"ת ואחר כך בראשון, עלול להוריד שתי קבוצות השנה. שיהיה בהצלחה לכלל המתמודדים.
ˆ ˆ ˆ
קצת סטטיסטיקה, בשביל הנפש. בן רייכרט סופג אדום שישי העונה וזוכה בתואר הכדורגלן הרגוע בפלנטה. תכינו לו בבקשה גביע: מניסקוס הזהב. הקיסר גיל יצחק כובש את שער הליגה ה-20 שלו, ואז יפו מקבלת רביעייה וסוגרת שמונה הפסדים רצופים. גם לו מגיע משהו. שער הזהב או הגומי. או נחשי הגומי. שפרעם מפציצה, שלא לומר מפרקת, עם רביעייה. זה קורה, פרט שולי, במשחק שבו היא סופגת שמינייה מכפר-קאסם ו-88 העונה – וכל מה שנבעט, ננגח, נזרק מהיציע, כולל שניים בייגלה ואחד קסטה, נכנס פנימה. והתואר: כפפת הזהב. כלומר כאפת הזהב.
ˆ ˆ ˆ
פלייאוף עליון: ק"ש - הרצליה 0:5. מוחמד אבו-רומי (24, 40, 70), עצמי (רן ואתורי 44), גיא בן-לולו (87). טבריה - יפו 2:4. לטבריה: ריף מסיקה (34), יעקב אבבה (45+5, 63), אחמד עאבד (74 בפנדל). ליפו: גיל יצחק (33), עצמי (יעקב אבבה 87). בני-יהודה - רמה"ש 0:2. אלירן עטר (51, 71). בן רייכרט מרמה"ש הורחק (54). נוף-הגליל - פאחם 1:2. לנוף-הגליל: בן מיזן (33), נבו שדו (56). לפאחם: ראצ'יד צ'ירינו (64).
פלייאוף תחתון: עכו - כפר-סבא 1:0. בנג'מין קוקו (69). נס-ציונה - עפולה 2:0. ליאב פרדה (47), פרנק ריבולייה (76 בפנדל). שמאור צעדון מנס-ציונה הורחק (74). ראשל"צ - הפועל ר"ג 1:2. לראשל"צ: משה סמל (3, 55). לר"ג: יניב מזרחי (37). גידי קאניוק הורחק (100). קאסם - שפרעם 4:8. לקאסם: אסיל כנאני (14, 44), סייד אבו-פרחי (25, 48), ניר אברג'יל (45+4, 91), גיא דהן (51), מומין עיראקי (80). לשפרעם: עצמי (עומרי עאמר 34), דואגי מאלה (59), אנס דאבור (64), עצמי (שלו שרעבי 67). (ספי פסטרנק)