סמל בן אבישי, בן 20 מנהריה, חייל בפלוגת התקשוב של חטיבת הצנחנים, נפל בסוף השבוע בקרב בצפון רצועת עזה. אבישי ז"ל נהרג במהלך פעילות מבצעית באזור ג'באליה, שם צה"ל מנהל בימים האחרונים פשיטה נרחבת נגד מחבלי חמאס.
סמל אבישי למד בבית הספר תיכון "שחקים" בנהריה. בעירייה מסרו: "העיר נהריה משתתפת בצערה הכבד של משפחת אבישי על נפילתו של בנם הגיבור, סמל בן אבישי, ששירת כחייל בפלוגת התקשוב של חטיבת הצנחנים בקרב בצפון רצועת עזה. בשם תושבי העיר אנו מבקשים לחבק ולחזק את הוריו, אופיר ומאיה, אחיו יהונתן ויואב ואת כל בני המשפחה בשעה קשה זו. מי ייתן ולא תדעו עוד צער. יהי זכרו ברוך".
1 צפייה בגלריה
yk13927904
yk13927904
(סמל בן אבישי ז"ל)
מנהלת החטיבה העליונה בבית הספר שבו התחנך, מילה זגורי, סיפרה עליו בכאב: "היה לו חיוך כובש. כולם אהבו אותו מאוד, המורים בבית הספר והתלמידים. הוא היה מוקף בהרבה מאוד חברים. מותו השאיר אותנו המומים וכואבים, אנחנו לא מעכלים כיצד נהרג. הכאב גדול מאוד, ואנחנו מחבקים ומחזקים את בני המשפחה האבלה".
זגורי מספרת כי אבישי למד במגמת הנדסת תוכנה וסייבר: "הוא היה תלמיד מצטיין. הוא למד בכל המקצועות כמעט בהיקף של 5 יחידות - ילד ערכי שתמיד סייע ותרם. היו לו המון חלומות לתרום למדינה, הוא חלם לשרת שירות קרבי. הוא היה ספורטאי מצטיין עם המון חלומות. אבידה גדולה וכאב גדול לכולנו".
ראש העיר נהריה, רונן מרלי, ספד לו גם הוא: "קיבלנו בשורה קשה מאוד רגע לפני כניסת השבת. אנו משתתפים בכאב העצום של בני משפחת אבישי על נפילתו של בנם הגיבור, נמשיך לחבק וללוות את המשפחה בשעתה הקשה. אשרינו שאלו לוחמינו שנפלו על הגנת המולדת ומדינתנו האהובה במלחמה הצודקת מאין כמוה על עצמאותנו. גיבור ישראל, יהי זכרו ברוך".