תושב נצרת (54), בעל עסק לרכבי יוקרה, נורה אתמול למוות בזמן נסיעה בעילוט שבגליל התחתון, שעות לאחר שאלמונים ירו לעבר מקום עבודתו. עדי ראייה שהיו בסמוך למקום הרצח סיפרו כי אלמונים הגיעו למקום וירו לעבר הרכב עד שרצחו את הנהג. "הם ריססו את הרכב בקליעים ואז נמלטו. זה היה מפחיד, בנס לא היו עוד קורבנות כי היו עוד אנשים רבים באזור", סיפרו. המשטרה מסרה כי פתחה בחקירה וכי על פי החשד הרקע הוא "סכסוך בין משפחות עבריינים".
2 צפייה בגלריה
yk13928069
yk13928069
(זירת הרצח בלוד ביום שישי)
בלוד נורה למוות בצהרי יום שישי מאזן חמאדה, תושב העיר כבן 60, לאחר שסיים את תפילת יום השישי במסגד. הוא פונה למרכז הרפואי אסף הרופא במצב אנוש, ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
השוטרים פתחו בסריקות אחר חשודים, לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ. באזור אותר רכב שרוף שעל פי החשד שימש את המתנקשים. במשטרה מעריכים כי גם במקרה הזה הרקע לאירוע הוא פלילי.
2 צפייה בגלריה
yk13927996
yk13927996
מאזן חמאדה
מתחילת השנה נרצחו 77 בני אדם בחברה הערבית. באותו תאריך אשתקד עמד מספר הקורבנות על 76, וזה בשנה שנחשבה למדממת ביותר באלימות במגזר. תושב עילוט תיאר בסוף השבוע את התסכול שהוא נחלתם של ערביי ישראל בשל היעדר הטיפול בתופעת האלימות והפשיעה, לדבריו ביתר שאת מאז כניסתו של איתמר בן גביר למשרד לביטחון לאומי: "לצערי, הפשיעה לא מפסיקה. המשטרה, השר בן גביר והממשלה נכשלו בתפקידם, ואין מי שיטפל באלימות. כולם מסתכלים מהצד. הגיע הזמן להילחם בפשיעה, אחרת יהיו עוד מקרי רצח".