בסוריה ובלבנון, נגד גורמים פרו-איראניים ויעדי חיזבאללה: דיווחים על סדרת תקיפות של חיל האוויר.
בסוריה דווח אתמול על "תקיפה ישראלית" במערב המדינה, שכוונה נגד מתחם מיליציות פרו-איראניות. המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה למשטר אסד הפועל מלונדון, דיווח על שישה הרוגים בתקיפה שמיוחסת לישראל.
מוקדם יותר אתמול, שני מחבלים נהרגו בתקיפות חיל האוויר במיס אל-ג'בל שבדרום לבנון. לפני כן חוסלו ארבעה מחבלים בא-נאקורה. במקביל, חיזבאללה הודיע על שני הרוגים משורותיו: עבאס מהדי מהדי וראיף עבד א-נבי מליג'י. בעיתון "קול הבירה" נטען כי הם נהרגו בתקיפות על אדמת סוריה.
דובר צה"ל עידכן כי "לפני זמן קצר חטיבת האש של אוגדה 91 זיהתה חוליית מחבלים של חיזבאללה במיס אל-ג'בל שבדרום לבנון, ומטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את החוליה. כמו כן, מוקדם יותר היום מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מחסן אמצעי לחימה ומבנה צבאי של הארגון בא-נאקורה שבדרום לבנון, ובמהלך התקיפות זוהו פיצוצי משנה המעידים על הימצאות אמל"ח במקום". ארגון האופוזיציה בסוריה דיווח כי התקיפות במדינה כוונו לכמה אתרים: תקיפה אחת לאתר באזור אל-אוראס, דרומית לעיר חומס, שם ממוקם מחנה "אבן אל-הית'ם" המשמש את המיליציות הפרו-איראניות; ותקיפה נוספת לאתר באזור אל-קוסייר בדרום מערב חומס שבגבול סוריה-לבנון, באזור הנמצא תחת שליטת חיזבאללה.