סופה של קריירה מפוארת: קפטן מכבי ת"א שרן ייני הודיע אתמול כי החליט לפרוש מכדורגל בתום העונה. ייני גדל ממכבי ת"א מגיל 6, שיחק רק בשורותיה למעט עונה וחצי בוויטסה ההולנדית.
הקפטן בן ה-37 ממוקם שני בדירוג שחקני מכבי ת"א בכל הזמנים עם 555 הופעות, שבמהלכן כבש 19 שערים בכל המסגרות. ייני ערך את הופעת הבכורה שלו בעונת 2004/5 ומאז הספיק לזכות עם המועדון בשש אליפויות, שש פעמים בגביע הטוטו, שני גביעי מדינה ופעמיים באלוף האלופים. בעונה הנוכחית רשם שבע הופעות בלבד בליגה, רובן כמחליף בדקות האחרונות, ואחרי שחזר מפציעה ארוכה לא מצא את מקומו בסגל. ייני רשם גם 32 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת ו-10 הופעות במדי הנבחרת הצעירה.
1 צפייה בגלריה
שרן ייני חוגג
שרן ייני חוגג
שרן ייני חוגג
(צילום: אורן אהרוני)
ייני אמר במסיבת עיתונאים: "אני מרגיש בר מזל שהייתה לי את הזכות לעשות את מה שאני אוהב מאז גיל 6. כיף לי שנגעתי בהרבה שחקנים, אוהדים ואנשים שסבלו ועדיין סובלים ממה שקורה במדינה ההזויה שלנו. זו זכות מטורפת לגרום לבן אדם לשמוח אפילו לשנייה. כשהתחלתי במכבי ת"א היא נראתה אחרת וכיף לי להיות חלק מההתעוררות של המועדון המפואר הזה, ביחד עם המון שותפים. לפעמים הרגשתי כמו גננת ולפעמים כמו גלדיאטור, אבל תמיד ידעתי שאני משחק בשביל משהו גדול ממני".
ייני צפוי לקבל תפקיד במחלקת הנוער של מכבי ת"א, והבעלים מיץ' גולדהאר החמיא לו: "הוא מגלם כל מה שטוב במכבי, מייצג את המועדון היטב כקפטן באמצעות מוסר עבודה גבוה, אופי וצניעות".

לא מצאו את הבית

הפעם האחרונה שבית"ר ירושלים ניצחה בטדי הייתה ב-31 בדצמבר 2023, 2:3 על מכבי פ"ת. מאז הצהובים-שחורים חיפשו ניצחון ביתי, והם היו קרובים לסגור מעגל כשהובילו 0:1 נגד אותה מכבי פ"ת משער של טימוטי מוזי (13), אבל סאליו גינדו השווה בדקה ה-87 ל-1:1. המארחים לפחות שברו בצורת הבקעות בטדי מאז ה-4 בפברואר. (שלומי אהרוני)
משחקי הערב. המחזור ה-35 בפלייאוף העליון (20.30): באר-שבע - מכבי חיפה, הפועל חיפה - מכבי ת"א, ריינה - סכנין.

שיא גינס בליגה א'

מ.ס דימונה עלתה אמש לגמר הפלייאוף בליגה א' אחרי 22:23 בפנדלים (2:2 בתום ההארכה) על שמשון ת"א, שיא גינס חדש עם 56 בעיטות בדו-קרב! היא תפגוש בגמר את מ.ס טירה (2:4 על קריית-אתא/ביאליק), כשהמנצחת תתמודד על מקום בלאומית מול המדורגת 14 בליגה השנייה. (לירן ביטון)