1. הצגה מאוחרת

אווירת סוף עונה? משחק שלא קובע כלום? מכבי ת"א כבר אלופה, הקרב על המקום השלישי הוכרע מזמן – אבל כשהפועל באר-שבע ומכבי חיפה נפגשות, הדשא לוהט והשחקנים עולים עם אש בעיניים – בלי קשר למעמד או לסיטואציה. שבוע לפני גמר הגביע, אליניב ברדה בא כדי לנצח, אבל שכח את ההגנה. יש גבול כמה פתוח אפשר לשחק מול המכונה ההתקפית של מסאי דגו, ולהירדם בשמירה. לא פלא שזה נגמר ב-1:4 לאלופה היוצאת.
1 צפייה בגלריה
yk13933331
yk13933331
(עוד אחד לאוסף. פיירו אתמול בטרנר | צילום: דניאל כהן)
מאור קנדיל חיכה 35 מחזורים ותשע דקות כדי לכבוש שער בכורה העונה, וכעבור 20 דקות פרנצדי פיירו הוכיח שאין לו תחליף במכבי חיפה, כשהבקיע את שערו ה-18 העונה – אחד פחות מערן זהבי ושניים פחות מדין דוד, שהוסיף בדקה ה-54 עוד אחד לאוסף (20 כיבושים בפסגה). לפני כן, הלדר לופס הוכשל ברחבה (33) והבקיע בעצמו את הפנדל, ואיתן טיבי כבש שער עצמי (42). (שי מוגליבסקי)

2. שלשה מהירה

אחרי שחגגו אליפות, כל מה שנשאר לשחקני מכבי ת"א זה ליהנות משני מחזורי ליגה חסרי מתח, ועל הדרך לנסות לסדר לזהבי תואר נוסף, אישי – מלך השערים. במחצית הראשונה מול הפועל חיפה בסמי עופר נראה היה שזה לא ממש יילך, ואפילו הסתמן חשש לתיקו מאופס של גארבג'-טיים. המחצית השנייה ביטלה את החשש הזה ומהר.
בליץ מסחרר של הצהובים (איזו אנרגיה הכניס להם אושר דוידה מהספסל) סידר להם שלושה שערים תוך תשע דקות. זה התחיל והסתיים עם זהבי (63 ו-72), כשבתווך כובש דור פרץ (64). (איתן גליקמן)

3. 4 שערים, 0 לחץ

הדרבי האחרון של העונה במגזר היה לא פחות מהנה מאשר שני המשחקים האחרים שהתקיימו אמש בפלייאוף העליון, עם 2:2 בין ריינה לסכנין.
ריינה שלטה במגרש, אבל סכנין מסוכנת ללא הרף. נמניה ליוביסלייביץ' (19) וטארק בושנאק (78) העניקו לריינה 0:1 ו-1:2, עבדאללה חליחל (30) ובסיל חורי (83) חילקו את הנקודות. (שמעון אלבז)