עומדת למכירה: בית המשפט המחוזי בתל-אביב אישר למכור את פעילות רשת הגנים "בצהרי היום". אתמול היה המועד האחרון להגשת הצעות.
הרשת, שמפעילה 43 סניפים בתל-אביב עם 1,267 ילדים ו-141 עובדים, נקלעה לקשיים ופנתה להגנת בית המשפט. עו"ד מנחם מושקוביץ, שמונה כנאמן זמני שלה, מבקש למכור את פעילות הגנים, הצהרונים וקייטנות הקיץ שלה, עם רוב צוות העובדים.
חברת "בצהרי היום" פנתה בחודש שעבר לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בבקשה למנות לה נאמן זמני באופן דחוף ולהוציא צו פתיחת הליכים לחברה, לאחר שנקלעה לקשיים וחייבת כ-1.1 מיליון שקל. החברה ציינה, באמצעות עוה"ד משה תורג'מן ודניאל בניטה, כי אין באפשרותה לשלם את משכורות העובדים עבור חודש אפריל 2024 ולעמוד בהתחייבויותיה כלפי ספקיה השונים עבור אותו חודש. השופטת נועה גרוסמן מינתה נאמן זמני לרשת, שמפעיל אותה ופועל למכירת פעילותה.
ב-6 במאי התקיים דיון בבית המשפט, שבמהלכו ציין הנאמן כי כל 43 הצהרונים נפתחו: "אני כהורה הרגשתי מחויבות לכך, מעבר למחויבותי כנאמן. זו חברה מאוד מוערכת. אני חושב שיש ללכת במסלול של שיקום... יש לזכור כי גם מעבר להפעלת הצהרונים יש גם 141 עובדים ועובדות מסורים, וגם נושים, והדאגה צריכה להיות גם כלפיהם".
באותו דיון הוציאה השופטת צו פתיחת הליכים לחברה והפנתה את העובדים לקבל מהמוסד לביטוח לאומי את משכורת אפריל שלא שולמה להם.