רגע לפני חזרתו של טרמינל 1 בנתב"ג לפעילות בשבוע הבא — רשת פיצה ברוקלין מת"א זכתה במכרז ההסעדה האחרון של המקום. בחודש ספטמבר האחרון הודיעה רשות שדות התעופה על עדכון תמהיל המסעדות בנתב"ג, ויצאה בסדרה של מכרזים בתחום. בין הזוכים עד כה: רשת קפה קפה, רשת טאטי, רשת אילנ'ס ועוד. בשבועות הקרובים צפויים להתפרסם גם מכרזים נוספים בתחומים שונים.
נווית זומר

דוח בזק: ירידה ברווחים בגלל המלחמה

הכנסותיה של קבוצת בזק הגיעו ברבעון הראשון של 4202 לכ-2.3 מיליארד שקל, אך ברווח המביא בחשבון את כל ההכנסות וההוצאות, נרשמה ירידה של כ-%2 — כ-19 מיליון שקל. כך עולה מדוחות בזק לרבעון הראשון של השנה שפורסמו אתמול. לפי החברה, הירידה נובעת בעיקר מהשפעות המלחמה — בין השאר, אי חיוב לקוחות מפונים בחברות הבת בזק ויס. במקביל, הקבוצה דיווחה על השקעה של כ-014 מיליון שקל בפיתוח ובשדרוג תשתיות.
ישראל וולמן

חנות הארי פוטר תיפתח בעזריאלי ת"א

בשורה לחובבי הארי פוטר: החנות הזמנית בת"א למוצרים המבוססים על סדרת הספרים, שפעלה עד כה בעזריאלי שרונה, תהפוך לקבועה ותעבור לקניון עזריאלי בת"א, במקום חנות מיניסו. גם חנויות מיניסו בעזריאלי גבעתיים, גירון וראשונים נסגרות. החנות בשרונה, שנפתחה באוקטובר, היא יוזמה של עזריאלי יחד עם חברת LDI והיבואנית גיקס, שגם מתפעלת את החנות. נמכרים בה מוצרים תחת המותג הרשמי הארי פוטר, כמו ממתקים, כלי כתיבה, מחברות, ספלים, שרביטים, בובות, גלימות, בגדים בצבעי בתי הוגוורטס, משחקים, מחזיקי מפתחות ועוד.
מירב קריסטל