המהפכה בסגל בית"ר ירושלים החלה. הקבוצה הודיעה אתמול על שמונה שחקנים שיעזבו: אוראל דגני, דן עזריה, פרד פריידיי, יובל אשכנזי, עומר קורסיה, בן ביטון, ניקה חורחלי ואדי גוטליב. "אנחנו מאחלים לכולם הצלחה רבה בהמשך הקריירה ובקבוצות החדשות, ומי יודע, אולי נתראה בעתיד שוב", נמסר מהמועדון.
דגני פירסם כבר שלשום פוסט פרידה מהאוהדים: "לפני ארבע שנים עזבתי מועדון שהיה עבורי בית, כדי לצאת למסע עם מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים. זו הייתה החלטה קשה, אך היא הוכיחה את עצמה בכל רגע. מהשנייה הראשונה הרגשתי את אהבת האוהדים, והחום שהראתם לי היווה לי נחיתה רכה". (נדב צנציפר)

מכבי ת"א: מליקה הרביעי

השוער אופק מליקה (19, 1.87 מטר), שזכה העונה באליפות הנוער עם מכבי פ"ת, חתם במכבי ת"א על חוזה עד תום עונת 2028/29. מליקה ייצג את הנבחרות הצעירות של ישראל ב-28 משחקים, ובקיץ האחרון היה שותף למדליית הארד שהשיגה נבחרת הנוער במונדיאליטו.
אביו של אופק, ירון, שיחק במכבי ת"א בשנות ה-90 וסבו שמואל הגן על שער הקבוצה בשנות ה-70. דודו של אופק, מאיר, כבש 63 שערים ב-256 הופעות במכבי ת"א.
מליקה אמר לאחר החתימה על החוזה: "אני מודה על האמון שניתן בי. להצטרף למכבי ת"א, אלופת המדינה, הוא חלום של כל ילד שמתחיל את הקריירה בכדורגל הישראלי. להיות דור שלישי של שוערים במכבי אחרי אבא וסבא זה מעמד מרגש עבורי". (נדב צנציפר)

ג'ודו: הפסילה המצרית

אחרי שורת האכזבות של ישראל בימים האחרונים (לי קוכמן ומאיה גושן הפסידו אתמול בקרב הראשון שלהם), יעלה היום על המזרן באליפות העולם בג'ודו באבו-דאבי פיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג), אלא שאמש התברר כי היריב שהיה אמור להתמודד מולו, קארים איברהים המצרי, הודח באורח פלא לאחר שנכשל במבחן השקילה. מדובר בפסילה נדירה, מה שמעלה את החשש כי הג'ודוקא נפסל בכוונה כדי להימנע מהתמודדות עם הישראלי. בעקבות הפסילה, פלצ'יק עלה לשמינית הגמר, שם הוא צפוי לפגוש את האזרי זלים קוטסוייב, מדליסט הארד מהשנתיים האחרונות. (נדב צנציפר)