יום אחרי פרסום סרטון חטיפת התצפיתניות שזיעזע את העולם, חשף "הדיילי מייל" הבריטי תמלילים מחקירותיהם של אב ובנו, מחבלים מרצועת עזה שנתפסו והועברו לישראל. בין היתר, כמאל חוסיין אחמד ראדי (47) ובנו עבדאללה (18), הודו כי אנסו נשים ב-7 באוקטובר, ואז רצחו אותן. הם גם הודו בחטיפה וברצח של אזרחים נוספים חפים מפשע.
בדיווח צוין כי ראדי, אב לשבעה וחבר בחמאס, נתפס במארס האחרון ברצועת עזה. הוא ובנו פלשו לקיבוץ ניר עוז ב-7 באוקטובר, ולדבריו "בכל בית שבו מצאנו מישהו - רצחנו או חטפנו אותו". למשל, תיאר, "בבית הראשון מצאתי אישה ובעלה. ירינו בהם והרגנו אותם". לאחר מכן הודה שאנס אישה, ואמר: "היא צרחה, בכתה, אבל עשיתי מה שעשיתי. אנסתי אותה. היא לבשה מכנסי ג'ינס קצרים, איימתי עליה עם האקדח שתוריד את הבגדים שלה. אני לא יודע מה קרה לה אחר כך - הייתי שם רבע שעה והלכתי". עבדאללה, עם זאת, טען כי אביו הרג את האישה. "הוא אנס אותה, אחר כך אני, ואז בן דוד שלי אחמד ואז חסן - ואז עזבנו. אבל אבא שלי הרג את האישה אחרי שסיימנו לאנוס אותה". עבדאללה אמר כי עוד לפני האישה הזו, "אנסנו גם אישה אחרת. אמרתי לה באנגלית - תתפשטי. הרגתי שני אנשים, אנסתי שניים, ופרצתי לחמישה בתים".
1 צפייה בגלריה
yk13936083
yk13936083
("היא צרחה, בכתה, אבל עשיתי מה שעשיתי". האב כמאל)
עדויות המחבלים מתפרסמות בשעה שבעולם עדיין מטילים ספק בחלק מהעדויות והראיות שנאספו על זוועות חמאס ב-7 באוקטובר. דובר צה"ל מסר ל"דיילי מייל" כי "בחודשים האחרונים ראינו אינספור עדויות לאלימות האכזרית שבה השתמשו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר, כולל מעשים מזעזעים של אלימות מגדרית ומינית. הודאות אלה מוכיחות כי כל ניסיון להכחיש את זוועות 7 באוקטובר ולהכפיש את העדויות של ניצולים וחטופים משוחררים הוא חלק ממסע דה-לגיטימציה לישראל ולהצדקת הטרור".
רק שלשום פירסמה סוכנות הידיעות AP תחקיר נרחב שעוסק בדרך שבה מצליחים בעולם לזרוע ספקות לגבי הזוועות שהתרחשו ב-7 באוקטובר. בתחקיר תואר כיצד למשל מתנדב זק"א, חיים אוטמזגין, ראה גופה של נערה שנורתה למוות ושמכנסיה היו מופשלים מתחת למותניה, וחשב שמדובר בעדות לאלימות מינית, עדות שהתבררה כלא מבוססת. חלק ממטילי הספק ומבקריה של ישראל אספו עדויות שהתבררו כלא נכונות כדי לטעון שממשלת ישראל "עיוותה את העובדות כדי להצדיק את המלחמה", שבה נהרגו יותר מ-35 אלף פלסטינים, לפי גורמי הבריאות בעזה. התחקיר שופך אור על הבלבול שנוצר בקרב גורמי החירום בישראל, בשל היקף הטבח ב-7 באוקטובר. "נראה שאנשים ציפו שזה יהיה כמו בסרט, נקי וסטרילי. לא מבינים את הכאוס", אמרה ל-AP אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד הסיוע לנפגעות ולנפגעי אונס בישראל.