בדקנו את הפלקסטייל (FlexStyle) החדש של שארק מבית שריג אלקטריק היבואן הרשמי. מדובר במעצב ומייבש לכל סוגי השיער עם טכנולוגיה פורצת דרך, המבצעת מעבר ממייבש למעצב בקלות ובפשטות תוך שניות. בנוסף, המכשיר מאפשר לעצב את השיער ללא נזקי חום, הודות למדידת טמפרטורת אוויר קבועה בכל שימוש.
המכשיר החדש מצויד במנוע קל משקל ורב עוצמה המסוגל להפיק זרימת אוויר חזקה. הוא בעל יכולת למדוד את טמפרטורת האוויר כ-1,000 פעמים בשנייה להבטחת טמפרטורת אוויר יציבה כל פעם מחדש למניעת נזקי חום. מדובר במכשיר בשילוב עם הטכנולוגיה החדשנית, המפיקה טמפרטורת אוויר מקסימלית של עד 110 מעלות צלזיוס, מה שמאפשר לשמור על השיער בקלות ובנוחות וללא נזקי חום.
המחיר: 1,990 שקל.
מה חשבנו: המכשיר כולל כמה אופציות לעיצוב השיער. מדובר במכשיר קל משקל וקומפקטי, נוח לנשיאה ולנסיעות שעושה את העבודה חד-משמעית הן לבעלות השיער הארוך המתולתל והן למי מכן שרוצות לעצב בייביליס בשיער. בקטגוריה זו המתחרה העיקרי למוצר חדש זה הוא המייבש-מעצב שיער של דייסון שנמכר במחיר די דומה. המכשיר כולל מברשת להחלקה ועיצוב השיער, מברשת אובלית, פיה צרה הניתנת לסיבוב - לעיצוב וייבוש השיער בו-זמנית ודיפיוזר.

ציון: 9

שורה תחתונה: מכשיר עוצמתי לייבוש ולעיצוב מהיר.