רגע אחרי חגיגות העלייה של עירוני טבריה, התפנו אריה קלמנזון ומיקי ביתן, שמנהלים את הקבוצה, להתחיל את ההכנות לעונה הבאה בליגת העל, שתהיה מאתגרת במיוחד עבורם.
הבעיה הגדולה של הקבוצה היא היעדר מגרש ביתי, והיא תארח באצטדיון גרין בנוף הגליל יחד עם בני-ריינה. אם תושבי טבריה ירצו לצפות בעירם בכוכבי מכבי ת"א, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים (הקבוצה האהודה בעיר), הם יצטרכו לקוות שהקבוצה תשרוד בליגת העל עונה נוספת, כי האצטדיון המקומי נמצא בבנייה ויהיה מוכן רק בעוד שנה וחצי.
קלמנזון וביתן, הבעלים של חברת הביטוח "דורות", קיבלו את זכויות הניהול לפני שלוש שנים והקפיצו את הקבוצה מתחתית ליגה א' לליגת העל, והם מבטיחים להעמיד קבוצה ראויה בעונה הבאה. קלמנזון: "אני לא רוצה להתבזות, עמדתי בכל המשימות בשלוש העונות שלי פה. המסע הזה הוא פרויקט קהילתי, ואנחנו מצפים למכור מינויים, לגייס ספונסרים ולקבל תמיכה מהעירייה אחרי שהמותג של טבריה קפץ פלאים. לא נסתפק בתקציב מינימום, נרצה להעמיד תקציב של 17-20 מיליון, עם פחות מזה לא נצליח לשרוד בליגה".
המאמן אלירן חודדה ימשיך בעונה הבאה. ריף מסיקה, שרשם עלייה שלישית לליגת העל, ימשיך כנראה לתחנה הבאה שלו בקבוצה לאומית: "אני אוהב להיות ראש לשועלים ולא זנב לאריות".

עוד ירידה לנס-ציונה

גם התחתית בלאומית סיפקה קרב מותח. הפועל ר"ג ניצחה 1:3 את נס-ציונה, שרשמה ירידה שנייה ברציפות, הפעם לליגה א'. כפר-סבא סיימה ב-0:0 עם כפר-קאסם ותתמודד ביום רביעי במושבה במשחק מבחן עם מ.ס טירה, שניצחה 0:2 את דימונה בגמר המחוזות של ליגה א'. הפועל עפולה (1:1 עם הפועל עכו) וראשל"צ (0:5 על בני-שפרעם) השלימו את מבצעי ההישרדות שלהן. בפלייאוף העליון: רמה"ש - קריית-שמונה 4:1, יפו - נוף הגליל 2:2. (ספי פסטרנק)