תאונת הדרכים אתמול, באזור ים המלח, התרחשה בין קיבוץ קליה לאבנת. העיתונאי ועורך מגזין הרכב “טורבו” אילן פייביש, וצחי מנשרי, שהיו בנסיעת מבחן של רכב יוקרה, נהרגו לאחר שרכבם עלה באש. חמש דקות לפני התאונה ירד מרכב פרארי 296GTB, בנו של מנשרי, ובמקומו עלה אילן פייביש, שנהרג עימו בתאונה.
2 צפייה בגלריה
yk13936848
yk13936848
(הפרארי הבוערת, סמוך לים המלח)
מדיווח ראשוני עולה כי הפרארי התנגשה בהר, לאחר מכן בעץ ואחר כך עלתה בלהבות. הנוסעים ניסו להיחלץ מהאש אך ללא הועיל. מהעדויות בשטח עולה כי בנו של בעל הרכב נסע מאחוריו וראה את התאונה לנגד עיניו, אך לא הייתה לו שום אפשרות לסייע. הדיווח התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים בשעה 06:24. חובשים ופרמדיקים של הארגון שהוזעקו למקום קבעו את מותם של השניים. פרמדיקית מד"א, סיגלית מזרחי, סיפרה: "מדובר בתאונה מזעזעת. ראינו בשולי הכביש רכב עולה באש ולא ניתן היה להתקרב. עד ראייה סיפר שברכב היו שני נוסעים שלא הצליחו להיחלץ. לאחר כיבוי הרכב נאלצנו לקבוע את מותם של שני הנוסעים". המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.
חובשי מד"א, ישראל לוגסי, יסמין טזזו וטאמר אבו-נאז'ה, שהוזעקו לזירת התאונה ליד קריית גת, סיפרו: "ראינו שני כלי רכב מעוכים שבכל אחד מהם נלכדו שלושה נוסעים. באחד הרכבים נלכדו שלושה גברים בשנות ה-30, ככל הנראה נתינים זרים, מחוסרי הכרה עם חבלה רב-מערכתית קשה. הענקנו להם טיפול תוך חילוץ מהרכב וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותם של שלושת נוסעי הרכב. ברכב השני נלכדו שלושה צעירים בשנות ה-20, בהכרה מלאה וסבלו מחבלות, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם למסוק שנחת בסמוך ופינה אותם לבית החולים כשמצבם בינוני".
2 צפייה בגלריה
yk13937451
yk13937451
אילן פייביש וצחי מנשרי ז"ל
מוקדם יותר בשבוע שעבר ארבעה בני אדם נהרגו - שתי נשים, גבר וילד - בארבע תאונות דרכים קטלניות שהתרחשו תוך שעות ספורות. בת 32 שהייתה על אופנוע נהרגה בתאונה ברחוק הירקון בתל-אביב. פחות משעה לפני כן נהרג רוכב אופנוע כבן 25 שנפגע ממשאית באשקלון, ומעט אחר כך נהרגה אישה כבת 50 בתאונה בגליל המערבי. בהמשך הערב נהרג גם ילד בן 10, אדם עאדל, מפגיעת רכב בכפר קאסם.