התעשייה האווירית מגבירה מאמצי שיווק בארה"ב – וחונכת מרכז מבקרים ושואו רום חדשני בוושינגטון DC לא הרחק מהפנטגון, בבנין משרדים שבבעלותה.
ארה"ב היא יעד היצוא מספר 1 של התע"א: מסך מכירות שנתי של כ-6 מיליארד דולר המכירות לארה"ב הסתכמו בכמיליארד דולר (16%). מרכז המבקרים נועד למקבלי החלטות בצבא ארה"ב ובממשל האמריקאי, והוא מצויד בתצוגות דיגיטליות מתקדמות בשלושה ממדים למערכות הנשק מתוצרת התעשייה האווירית. מהתע"א נמסר כי מטרתו של מרכז המבקרים החדשני "להעמיק את הקשרים והחיבורים עם השותפים המקומיים של החברה – אנשי ממשל, צבא וביטחון וחברות מקומיות – ולאפשר להם באמצעות טכנולוגיות חדשניות, כולל מציאות מדומה, לבחון את מגוון הפתרונות של התעשייה האווירית".
הרבעון הראשון של תע"א לשנת 2024 היה הרווחי ביותר בתולדותיה עם רווח נקי של 135 מיליון דולר וצבר הזמנות שיא בסך 19 מיליארד דולר – גידול של 48% לעומת רבעון מקביל. 66% מהמכירות ליצוא כאשר הגידול המשמעותי במכירות מקורו בחטיבת מערכות הטילים. יש לציין כי ההזמנות למערכת החץ שהופעלה מבצעית לראשונה במלחמה עדיין לא נכללו ברבעון הראשון, ולאור הצלחתה הצפי הוא לביקושים מחו"ל.
אמיר גבע, סמנכ"ל צפון אמריקה בתע"א, אמר ל"ממון": "ארה"ב היא יעד מרכזי שלנו ואנחנו רוצים להרחיב את הפעילות בה. יש לתעשייה האווירית יתרון אצל הלקוחות, המוצרים שלנו בעלי יכולת מבצעית עכשווית מוכחת בשדה הקרב – הביצועים שהפגינו במלחמת חרבות ברזל".