די. חאלס.
השנה היא 2024, יש לנו צרות אחרות על הראש, לא נחזור עליהן ברשותכם, והקלטות חדשות של אפי נוה עדיין צצות.
1 צפייה בגלריה
yk13937457
yk13937457
(משתלב בנוף המקומי. נוה בראיון לאולפן שישי)
ההרתעה נגד האיראנים מבוססת על הסוכן אלי קופטר, ההרתעה נגד אריק קלפטון מבוססת על דני קושמרו, והקלטות של נוה ממשיכות לצוץ.
מה נתפסת עלינו, חיים בלב? את כל ענני האחסון גמרת לנו. ההקלטות שלך ממלאות חוות שרתים בטקסס, בוא נתקדם. אבל לא.
יושב האיש מול גיא פלג ומול "אולפן שישי" של ערוץ 12. ממוקד, חדור, מתלהט, מתעמת, מתפתל, מתפאר, "הכפישו אותי", "שפכו עליי רפש וטינופת" ו"אני לא עושה חשבון לאף אחד". כאילו אנחנו בעשור הקודם. כאילו העולם שלנו לא קיבל כאפה או שתיים בינתיים ולא עברנו שיעור בצניעות. ברקע, כמובן, עוד הקלטות נחשפות.
אם יש משהו שהכי בלט בראיון - זה שעו"ד נוה נהנה מכל רגע; נהנה מכל הקלטה שנחשפה. ככה נדמה היה לי לפחות. כמו ילד שקיבל 40 במבחן ורץ עם זה גאה לאבא.
גם גיא פלג לא בדיוק נראה סובל. זו הייתה הזדמנות בשבילו להוכיח, להוקיע, להסתער כדי לקבל תשובות. דברים שנדמה שפלג מחבב, וגם טוב בהם אם יורשה לי. והנה, בום! המציאות זימנה עבורו מישהו כזה, שאמנם פחות בקטע של להכות על חטא, אבל יש לו המון מה להסביר, כי דאג ברוך השם לתעד את העשייה הענפה שלו.
וככה נולדו להם מונולוגי קסם כמו:
פלג: "בוא נשמע עוד שיחות".
נוה: "שמענו".
"נשמע עוד", אומר פלג.
"אם אתה לא ממהר, גם אני לא", נוה מתרווח - כאילו לא ילחצו תכף פליי, וכולנו נשמע איך במפעל הנקניקיות שלו ושל איילת שקד מנדנדים את העמודים התומכים של בתי המשפט, איך רומסים שופטת.
האמת? פישלנו. לא ניצלנו את הכישורים של הבן אדם. לא חשבנו מספיק גדול, מספיק יצירתי. ועוד בימים הכי בוערים. תארו לכם - נוה בבית הדין בהאג, תופר איזה שופט או שניים למידתנו. מי היה מעז להרים ראש נגדנו? לא צווים, לא קיפודים, כלום.
"פרעתי את החוב", יגיד לו השופט הסומלי, בעוד הקלטה, "אמצא לך חדש חביבי", נוה יסגור פינה. ואז, מתישהו יסביר: "שיחה מבודחת. אין פה שום דבר יוצא דופן", כמו שטען מול פלג.
בסוף, בעידן האין-בושה, נוה הוא עוד אחד שמשתלב בנוף. בעולם שבו האנשים הכי פחות מתאימים מנווטים את חיינו, יש גם את בעל ההקלטות וההסתבכויות, שעמד וניסה לחזור לעמוד בראש לשכת עורכי הדין, בראש מייצגי החוק.
הבנו, הכל טוב. כלומר לא טוב, רק בואו נגמור עם כל העניין הזה של ההקלטות, ולא נמרח את זה על עוד עשור או שניים. נאסוף את מה שנשאר, בשביל נוה וחובבי הז'אנר, נוציא אלבום אוסף משולש עם המיטב. אפשר בוויניל. נפוצץ את אמפי שוני.

בקטנה

אז ח"כ אלמוג כהן ניצל את הראיון ב"אופירה ולוינסון" כדי למסור מעטפה עם תביעת דיבה נגד חיים לוינסון, בגלל דברים שכתב נגדו בעבר. מה השלב הבא? כהן מוסר בשידור ללוינסון חולצה שקנה בזארה והייתה קטנה עליו? עושה לו שליחות של פיצה פטריות?