ימים לא פשוטים עוברים על תושבי שדרות ששבו לבתיהם ברקע המציאות המורכבת, ומשחק חדש נועד לסייע להם בהתאקלמות המחודשת. תכירו את "שדרות סיטי", משחק לוח המבוסס על המונופול המוכר, אלא שבמקום לקנות ולמכור נכסים, על המשתתפים לענות על שאלות ולמלא משימות הקשורות לעיר.
2 צפייה בגלריה
yk13938678
yk13938678
(ילדי שדרות והמשחק החדש)
מאחורי היוזמה עומדת עיריית שדרות. המשחק יוצר על ידי "ישראטויס", כשלייצור קדם מחקר ופיתוח שבוצע על ידי תושבי העיר בשיתוף מרכז החוסן והמתנ"ס, במסגרתו נוסחו עשרות שאלות ומשימות המגלמות את סיפורה של שדרות.
"המשתתפים עוברים בין נקודות שונות בעיר, מבצעים משימות שקשורות להיסטוריה, לתרבות ולחיי היום-יום בשדרות. מטרת המשחק היא לעודד היכרות וחיבור עם העיר וגם בין התושבים שלא ראו זה את זה זמן רב", אומרת אלינור שישפורטיש, ממובילות צוות פיתוח המשחק בעירייה.
"ביקשנו לאפשר לתושבי שדרות הזדמנות חדשה לחיבור למקום שאנו קוראים לו בית, ולעודד תקווה לעתיד לבוא בעיר שלנו. משחק הלוח החדש הוא ייחודי במינו, משקף לא רק את נופי העיר ותולדותיה, אלא גם את הרגשות והחוויות של תושביה משום שנוצר מתוכם", מוסיפה.
בעיריית שדרות מדגישים כי המשחק משמש גם ככלי לבניית חוסן וחיזוק הקשרים החברתיים. זו הזדמנות לכל משפחה, בין אם מדובר בילדים, במבוגרים או בכל המשפחה ביחד, לשמוע וללמוד על העיר שהם חלק ממנה.
אלון דוידי, ראש עיריית שדרות: "המשחק מספק הזדמנות להתכנס לשעה קלה על שטיח, ליהנות שוב זה מחברתו של זה ולהתחבר לשדרות שלנו ולמורשתה המפוארת שעוד יסופר עליה רבות".