נאמן אתר הנעלים הגדול בישראל "שוז אונליין" קיבל לאחרונה את אישור בית המשפט ופירסם לפני מספר ימים הזמנה להציע הצעות לרכישת חברת או פעילות חברת "סיפקו אונליין" אשר היא הבעלים של האתר. ניתן להגיש הצעות עד יום חמישי הקרוב.
השופטת בטינה טאובר מבית המשפט המחוזי בחיפה הוציאה החודש צו עיכוב הליכים לחברה ומינתה לחברה המפעילה את אתר שוז אונליין את הנאמן עו"ד יוסי בן נפתלי ממשרד עו"ד מטרי מאירי וכט ושות'. מהבקשה שהגיש הנאמן לבית משפט עולה כי בימים הקרובים יגיש דוח ראשוני באשר לכדאיות הכלכלית בהבראת החברה ושיקומה או מול פירוקה.
חברת סיפקו אונליין הגישה החודש לבית המשפט המחוזי בחיפה בקשה למתן צו לפתיחת הליכים. מטרת החברה היא תיווך בין ספק המוצרים לפלטפורמת הרכישה. התוכנה עליה מבוסס האתר מקשרת בין צרכן הקצה הרוכש דרך האתר, עם הספק של המוצר הנרכש ומרוויחה מהפרש המחיר ממחיר המכירה למחיר הקנייה.
במסגרת הבקשה נטען כי החברה נקלעה לקשיים עקב משבר כלכלי שפגע ביכולתה לגייס כספים. עוד נטען כי לחברה התחייבויות לספקים שמועד תשלומם חלף בכ-9.7 מיליון שקל וכן טרם שולמו משכורות לעובדים לחודש אפריל 2024 בסך כולל של כ-327 אלף שקל, וזאת בנוסף לחובות נוספים לעובדים בגין גמר חשבון וכן חוב כולל בחשבונות הבנק של החברה של כמיליון שקל.