גבר הולך לד"ר של כבוד

• דסק התרבות של בועות מספר כי אוניברסיטת ת"א תעניק ביום חמישי הקרוב תואר ד"ר של כבוד לשלמה ארצי על תרומתו יוצאת הדופן למוזיקה ולתרבות הישראלית. "שיריו הם פסקול התבגרותה ועיצובה של החברה הישראלית, באמצעות המוזיקה שלו הוא תפס את מהותה של החברה הישראלית", נימקה הוועדה באוניברסיטה. ארצי מקבל את התואר גם על פעילותו החברתית ותרומתו הרבה לפריפריה, בין אם בעבודות התנדבות במתנ"סים, בין אם בהופעותיו הרבות לאורך השנים ביישובים כמו ירוחם ועוטף עזה, לרבות יצירת תשתית מיוחדת לצורך ההופעות, שלא הייתה קיימת ביישובים אלה. "הפעילות החברתית של ארצי מראה עד כמה הוא מיוחד ואין ספק שהוא מייצג את המיטב שבחברה שלנו", הוסיפה הוועדה. (רז שכניק)
1 צפייה בגלריה
yk13939824
yk13939824
(צילום: מרגלית פלדמן טולדנו)
אביב טסה, בעלי אגם שביט יזמות בנדל"ן: "ממליץ על מסעדת רטטוי במושב אמונים, איטלקית-חלבית. חוויית אירוח מיוחדת במינה. הסועדים יושבים במבנים בתוך גן צמחי ובריכת נוי. המנות מושקעות והשירות אישי ומאוד אדיב".
4 ביוני, מסעדת a בת"א של השף יובל בן נריה, אירוע "טעימה מהעתיד". בן נריה, המכהן כיועץ קולינרי של חברות בחממת הפודטק The Kitchen של קבוצת שטראוס, יארח את חברת הסטארט-אפ, Forsea, שמפתחת פירות ים ודגים מתורבתים. באירוע יוצג לראשונה בארץ מנת צלופח (אונאגי) מתורבת.
דניאל כהן ז"ל, בת 25 מנתניה, נרצחה במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר. היא נהגה לשחק כדורגל בספורטק צפון בת"א, וחבריה הרבים, בני משפחתה ובת הזוג נופר ערכו בדיוק שם טורניר לזכרה, שהפיק בהתנדבות ליאור מוגמי, בהשתתפות 8 קבוצות נשים, בהן זו שבה שיחקה דניאל. "זו בדיוק הדרך להנציח את דניאל, בדיוק מה שהיא הייתה רוצה. בול דניאל", אמרה אחותה אלינור.
• דסק האמנות שלנו מספר כי יצירותיהם של ראובן רובין ומרדכי ארדון, מאוסף קבוצת הפניקס, נמכרו ב-400 אלף דולר במכירה פומבית בכריסטיס ניו-יורק, שגם דיווח על הסכום. בהפניקס מדגישים כי התמורה מיועדת לתמיכה מתמשכת באמנות ישראלית צעירה.
• דסק הקהילה של בועות מדווח כי התסריטאית והעיתונאית שיר ראובן ("ילדות סכסכניות") תנחה את טקס מצעד הגאווה בירושלים ביום חמישי הקרוב.
• שף שרון כהן, הבעלים של שילה בת"א, מתרגם את המעבר לחיים של איש הברזל גם לתפריט במסעדה המצליחה, עם ארוחת "פאוור לאנץ'" שכוללת מנות מאוזנות ועשירות עם הקפדה על חלבונים, שומנים בריאים ופחמימות מורכבות. "אחרי שהורדתי 15 קילו ומאכלים שממש גרמו לי להרגיש רע, אני מוצא שאוכל טעים לי כשהוא מזין את הגוף שלי באופן מיטבי", אומר כהן. "רציתי לחלוק את הידע עם הלקוחות שלי בלי גרם של ויתור על הטעים". על התפריט חתום גם התזונאי הקליני ליאור מני.
• הבוקר ייצא לדרך כנס החדשנות השנתי של איגוד השיווק הישראלי שיעסוק בנקודות מבט חדשות תחת אי-ודאות. מארחת: סיגלית הורן-גלפרין, מנכ"לית איגוד השיווק.
• לאחר עשור בחברה, אטל בכר (50), משנה למנכ"לים בבן חורין אלכסנדרוביץ' אסטרטגיה ותקשורת, מסיימת את תפקידה.
• ארגון הצלת המזון לקט ישראל, אתר FOODY ודפוס בארי מוציאים לאור ספר מתכונים לחג השבועות. 50% מההכנסות יועברו כתרומה ללקט ישראל ולחיזוק החקלאות.
• מרכז נא לגעת, בשיתוף המרכז לעיוור בישראל, מציינים את בליינד דיי (4-6 ביוני) – יום המודעות לקהילת המתמודדים עם עיוורון ולקויות ראייה. שחקני נא לגעת יארחו את רונה קינן במופע מיוחד.
• אנשי מותג הטיפוח SISLEY PARIS וקרין לאופר דיין ערכו אירוע בהשתתפות מילנה ד'אורננו, נצר למשפחת אצולה אירופית, מייסדת סיסלי, ומיכל שסטוביץ'.
• מעצבי האופנה שחר אבנט ואהרון גניש, אשת הטלוויזיה נוהר חסין, המעצב כפיר מלכא והאדריכל ד"ר דן הנדל מצטרפים לסגל האקדמי המקצועי בבית הספר לעיצוב של אוניברסיטת חיפה.
• במלאת שנה להקמת הקתדרה ע"ש גיא פרס ז"ל במכללת שנקר, נחנך מרכז פרמטר וחולקו מלגות לסטודנטים מצטיינים בנוכחות פרופ' שיזף רפאלי, נשיא שנקר, אורית אפרתי יו"ר חבר הנאמנים, חמי וגילה פרס.
• אוניברסיטת רייכמן העניקה לד"ר איל נוה, מייסד אחים לנשק, ד"ר לשם כבוד בסימן גבורה ישראלית.
בקטנה
• בורגראנץ' פתחה סניף שלישי בנתניה, בקניון עיר ימים, בעלות מוערכת של מיליון שקל.
• באירוע ההתרמה השנתי של עמותת נט"ל בשבוע הבא בהיכל התרבות בת"א יופיעו רמי וריטה. ההכנסות קודש לנפגעי טראומה ממלחמה וטרור. (חבצלת דמארי)
• מנכ"ל משרד החינוך, מאיר שמעוני, ומנהל המינהל לחינוך התיישבותי ופנימייתי, ד"ר סער הראל, ביקרו במשפחתוני ארגון מל"י ובכפר הנוער בן שמן.
• קונגרס מכבי העולמית נערך השבוע ובמסגרתו חשפו ראשי המכביה את התוכניות לתחרויות בשנה הבאה בישראל. (ספי פסטרנק)
• שגריר סין בישראל צ'אי רון נפגש עם אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת" לקראת שיתוף פעולה במשחקי העולם 2025.
מינויים
דרור ליטבק מונה ליו"ר ManpowerGroup ישראל.
יניב קקון מונה למנהל הארצי של תוכנית הישגים בעמותת אלומה, הפועלת להרחבת המוביליות בקרב צעירים.
טל חי עזרא מונה למנכ"ל חברת פוריה פיננסים.
מעין קיטרון מונתה למנהלת מו"פ ערבה תיכונה וצפונית-תמר.
• עו"ד תהילה בר אור מונתה לסמנכ"לית פיתוח עסקי בכלמוביל Energy.
קובי בר נתן, הממונה לשעבר על השכר באוצר, מונה ליועץ הכלכלי של איגוד דוברות ודוברי הרשויות המקומיות.
טלי תובל מונתה לסמנכ"לית תקשורת תאגידית בבזק.
ליאת חיניץ-אברהמי מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בבזק בינלאומי, גמי גריגו מונה לסמנכ"ל שירות טכני ו-Delivery.