המשטרה הודיעה כי חשפה 589 מקרים של התעללות ותקיפת פעוטות חסרי ישע במעון בקריית-גת. הצהרת תובע לקראת כתב אישום תוגש נגד שתי גננות שנעצרו.
"חקירת המשטרה הסמויה החלה בראשית חודש אפריל, בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרת קריית-גת, שממנה עלה החשד להתעללות בפעוטה כבת שנתיים", נמסר מהמשטרה. "צוות חקירה מיוחד שהוקם אסף וצפה במאות שעות הקלטה של מצלמות האבטחה המוצבות במעון, שתיעדו לאורך חודשים את המתרחש. במאמץ מרוכז, חוקרי המשטרה הצליחו לחשוף כ-589 מקרים של תקיפה והתעללות פיזית ונפשית ב-14 פעוטות".
א', אחת האימהות, סיפרה ל-ynet: "כשראיתי את המקרים פשוט הזדעזעתי. לא חשבתי שיש בן אדם שיכול להגיע לרמה כזאת של אלימות כלפי ילד קטן. הגננת פשוט זרקה אותה על הכיסא ועל השולחן, רואים איך היא מושכת לה בשיער, שופכת עליה מים כשהיא נרדמת. פעם אחת היא דפקה לה את הראש בעגלת אוכל מברזל".
הפרשה נחשפה בעקבות תושייתה של אחת האימהות שחשדה כי "משהו לא טוב עובר על הבת שלה", והשתילה מצלמה זעירה בבגדיה.
לאחר מכן, עם הממצאים המחשידים, היא פנתה למפקחת - וזו העבירה את המידע למשטרת קריית-גת. עם פתיחת החקירה ניתן למשטרה צו המאפשר לצפות בתיעוד מתוך הגן בכל הימים מ-1 במארס ועד המעצר. "היא מרימה את הילדים כאילו הם עוף קפוא בסופר", סיפר בבית המשפט ענר גורן, חוקר שצפה בסרטונים.