אימאן אבו גאנם (31) נפגעה אתמול מיריות ברמלה, ומותה נקבע בבית החולים שמיר אסף הרופא. לפי החשד, היא נפגעה מכדור תועה בעקבות קטטה בין משפחות יריבות מחוץ לביתה, שבמהלכה נורו יריות.
מבית החולים נמסר כי "לחדר הטראומה הגיעה אתמול צעירה בת 31 עם פצעי ירי, כשמצבה אנוש. הצוותים הרפואיים נלחמו על חייה, אך לצערנו הרב למרות מאמצים מרובים, נאלצו לבסוף לקבוע את מותה".
1 צפייה בגלריה
yk13940186
yk13940186
(אימאן אבו גאנם)
אתמול מסרה המשטרה כי פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירת הרצח. עם זאת, עד כה לא דווח על חשודים שנעצרו.
המשטרה חוקרת כרצח את המקרה של יאיר בוזגלו (35), שנמצא מת בדירתו במושב נווה ימין שבמועצה אזורית דרום השרון, כשהוא כפות בידיו וברגליו. שלשום דיווחו חבריו שהם לא מצליחים להשיג אותו, ואתמול כשהגיעו לדירתו התגלה בפניהם המראה הנורא.
חבר שעבד לצד בוזגלו כמה שנים סיפר: "הוא היה אדם טוב ומקסים. בחור מצחיק, הכי גבר שיש, חמוד וקשוב. הוא היה המשענת שלי הרבה זמן בעבודה. אני ממש עצוב, זה הלם".
אחת משכנותיו סיפרה: "הייתי בבית, ושמעתי צרחות 'למה, למה', ממש זוועה. יצאתי החוצה וראיתי בחצר של השכן, שיש לו קרוואנים ודירות קטנות להשכרה. בני משפחתו הגיעו למקום ושמעתי אותם צורחים וכואבים, אז הבנתי שהגבר נמצא מת". שכנים אחרים סיפרו: "הוא לא שוכר הרבה זמן במושב, הוא בחור טוב מכפר סבא. הבנו שרצחו אותו, והיום מצאו אותו כשידיו והרגליים כפותות והוא שוכב על הרצפה בבית. אנחנו מושב שקט, ולא מתאים כאן אירועים כאלה".
חובש מד"א אייל עטיה סיפר: "ראינו גבר כבן 30 כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום". המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על פרטי החקירה.