חנן בן ארי הופיע השבוע באירוע הגאלה השנתי של לשכת רואי החשבון, שנערך בקריית שדה התעופה בהשתתפות 1,400 מוזמנים. נשיא הלשכה חן שרייבר בישר באירוע על חקיקת חוק שיקבע את מעמד רואי החשבון. (גד ליאור)
1 צפייה בגלריה
yk13943460
yk13943460
(איזי ונגה בנר־סוארי, סמנכ"לית שיווק ביוניליוור | צילום: רפי דלויה)
• הראפר איזי צילם קליפ לשיר חדש, "בשיא שלי" - שיתוף פעולה ייחודי עם מותג הדאודורנטים לגבר, אקס (AXE). בקליפ מופיעה גם אשתו של איזי, שניה הדר. השיר והקליפ הם חלק מקמפיין נרחב להשקת סדרת הפרימיום החדשה של אקס.
איגוד השיווק הישראלי הכריז על הזוכים ב"פרס החדשנות" לשנת 2023: תאגיד "כאן", על מיזם ליצירת שיר של עפרה חזה וזוהר ארגוב על ידי בינה מלאכותית; השעון המתקתק של Mint ומטה משפחות החטופים; "פסקול שלישי" – אלבום מוזיקלי של "זיכרון בסלון" וגלגל"צ.
פתיחות: חנות האאוטלט החדשה של אדידס בבאר-שבע תיפתח מחר בקניון MALL 7 בהשקעה של כ-6 מיליון שקל. • רשת דלקוב בניהול תמיר רז, המתמחה בייצור ארונות, פותחת שני אולמות תצוגה חדשים בלוד ובחיפה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. (נווית זומר)
• רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס נכנסת לבתי הדיור המוגן של עד 120, תחילה בהוד-השרון ובראשון-לציון. תומר רוזנברג, מנכ"ל רשת הדיור המוגן: "אנו מאמינים באורח חיים בריא ומאריך ימים".
• חברת ההיסעים טל לימוזין מקבוצת ממן, המתמחה בשירותי הסעה בנתב"ג לדיפלומטים ולצוותי אוויר, החלה להציע את שירותיה גם לענף החתונות.
(איריס ליפשיץ-קליגר)