תן נשך תינוק בן שנה באוהל בחניון נחל גוונים שבמכתש רמון. צוותי מד"א פינו את התינוק לבית החולים סורוקה בבאר-שבע כשהוא במצב בינוני, עם סימני נשיכה בפנים. בהמשך דיווח בית החולים כי התינוק פצוע קל.
הדיווח על הנשיכה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב נגב בשעה 00:11. לפי רשות הטבע והגנים, האב סיפר שכשיצא בלילה מהאוהל הוא השאיר פתח קטן, וחזר לאחר ששמע את אשתו צועקת כשהיא מחפשת את הילד. "ככל נראה, התן משך את הילד מספר מטרים עד ששיחרר אותו", נמסר. "מתבצעות סריקות לאיתור התן".
מבית החולים סורוקה נמסר כי התינוק, בן שנה וחודשיים, מאושפז במלר"ד ילדים בבית החולים. "עם הגעתו הוא עבר הערכה רפואית ובדיקות הדמיה, ובהמשך קיבל את הטיפול הרפואי הנדרש, כולל חיסונים. הודעה נמסרה למשרד הבריאות".
פרמדיק מד"א דוראל ארזואן סיפר כי כשהגיעו הצוותים למקום, האב אחז בתינוק שסבל מסימני נשיכה בצוואר ובפנים, ומסימני אחיזת לסת של בעל החיים. "הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם לכאב, לצד ניטור מדדים חיוניים, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים.
בחודש אפריל אירעה תקרית דומה בגן הלאומי ממשית שליד דימונה, אז זאב נשך את שקד בת התשע ומשך אותה אל מחוץ לאוהל. ארנון, אביה של הילדה התעורר, והרחיק את הזאב - שברח.
הפקח האזורי של אזור מזרח ערבה עודד סהר הסביר כיצד אפשר להישמר מחיות בר בטבע: "אנחנו מכירים אירועים שחיות בר מתקרבות לאזורים של האוהלים, מחפשות לגנוב אוכל ואפילו תיק. בדרך כלל זה קורה בחניוני לילה, עם הרבה ארוחות ואוכל. חשוב את כל האשפה ומוצרי המזון לקפל לשקיות ואפילו להכניס לרכב. זה מוריד את גורמי המשיכה לחיות בר. אנחנו ממליצים לנסות ולהבריח אותן באמצעים שיש, בצעקות, סנוור ואפילו לזרוק אבנים”.