3 צפייה בגלריה
yk13947724
yk13947724
(טיילור סוויפט. "היא יודעת מי זאת רוני" | צילום: Juanjo Martin , אי־פי־איי)
המחווה המרגשת לתצפיתנית רוני אשל ז"ל, שנרצחה ב־7 באוקטובר: מעריצות ישראליות של טיילור סוויפט הגיעו להופעתה של הזמרת בליסבון – כשהן נושאות דגלי ישראל שעליהם שמה של אשל ז"ל.
בשבת השחורה הספיקה אשל לדווח בקור רוח כי מחבלים מתקרבים לגזרה וניסתה להזעיק עזרה. לאחר מכן נרצחה על ידי מחבלים שחדרו למוצב נחל עוז.
3 צפייה בגלריה
yk13948259
yk13948259
רוני אשל ז"ל
חלומה הגדול של רוני היה לטוס להופעתה של סוויפט אחרי שתשתחרר מצה"ל. קבוצת המעריצות הישראליות של הזמרת לא שכחו את אשל, ובהופעה בפורטוגל, שפתחה את סיבוב ההופעות האירופי של סוויפט, הן הניפו דגלים שהזכירו אותה ואף ענדו צמידי חרוזים עם שמה.
אביה של אשל, איל, שנמצא בניו־יורק, סיפר: "זה ריגש אותנו מאוד. מדובר ביוזמה מבורכת, שנותנת לנו להבין שרוני נמצאת בשיח. אנחנו כל כך גאים בה גם אחרי לכתה ואנחנו גאים מאוד גם בנוער הזה, שחושב שהמוות שלה לא היה מיותר, לא היה לשווא, ועושה הכל כדי להנציח אותה בכל דרך אפשרית. אנחנו אומרים תודה רבה על כך".
3 צפייה בגלריה
yk13948258
yk13948258
המעריצות עם צמידי רוני | צילום: מהאינסטגרם של מיכל גאון
אשל הוסיף כי הוא סבור שבשלב כלשהו הזמרת תתייחס לבתו באופן אישי. "לחלוטין ברור לי שטיילור סוויפט יודעת מי זאת רוני", אמר, "אני יודע שבאחת הפעמים כמה מהבנות נתנו לה את הצמידים והחרוזים עם שמה".
ואכן, זו לא הפעם הראשונה שמעריצותיה הישראליות של סוויפט לוקחות איתן את סיפורה של אשל ז"ל. גם בהקרנת סרט ההופעה של הכוכבת הן דאגו להגיע עם החרוזים הנושאים את שמה.