• דסק הספורט של בועות מדווח כי האלוף האולימפי ואלום העולם ארטיום דולגופיאט לוהק לעמדת הפרזנטור של חברת אריקה בי-קיור לייזר. דולגופיאט זכה במדליית הזהב באליפות העולם ממש ב-7 באוקטובר, קרן קטנה של אור באפילה הגדולה. לפי הערכות בשוק, הוא יזכה לשכר של כמה עשרות אלפי דולרים. על ההסכם הוא חתם בימים אלה באחרונה עם יקי ודמני יו"ר אריקה בי-קיור, רונן גולדשטיין המנכ"ל ומור שלוסר מנהלת השיווק, במשרדי אגודת מכבי תל-אביב. "ארטיום מייצג מקצועיות, נחישות וצניעות והוא הספורטאי הישראלי המעוטר ביותר של ישראל בכל הזמנים", הסביר ודמני. "החשיפה של ארטיום, לפני מאות מיליונים, תהיה אדירה".
1 צפייה בגלריה
yk13949293
yk13949293
(צילום: אורן אהרוני)
דולגופיאט עצמו התראיין בעבר למוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" והודה כי הוא לא מקבל הרבה הצעות לפרסומות, גם בשל חוסר יכולתו להתחייב לאירועים בהמשך וגם בגלל פחד יחסית שלו מדיבור בפני קהל.
ארטיום, הנה זה הגיע.
"הבחירה של בי קיור לייזר בי מחמיאה מאוד. הכאב הפיזי הוא חלק מהקריירה שלי וזה מתאים לפעילות שלי".
• חברת הצבע נירלט חוותה התמודדות לא פשוטה עם שרפת המפעל בקיבוץ ניר עוז על ידי מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר. אבל מאז היא התאוששה, ובאחרונה ערכה אירוע לאדריכלים, מעצבים, בעלי מקצוע ובתי מסחר באזור ירושלים במלון יהודה. האירוע כלל הרצאה של העיתונאי אודי סגל. "למרות הכל נירלט נשארה איתנה, ובנחישות רבה הצליחה להחזיר את רוב מוצריה לשוק בזכות החוסן והנחישות של עובדינו", אמר עמרי לוטן מנכ"ל החברה.
• עצרת הגאווה והתקווה של עיריית תל-אביב-יפו תיערך ביום חמישי בגן צ'רלס קלור, בהנחיית אסי עזר ונסלי ברדה, בשיתוף מטה משפחות החטופים. פרס מיוחד יוענק לזמרת והיוצרת קורין אלאל, וכן יוענקו עיטורי הגאווה הישראלית לחברי הקהילה הגאה שפעלו בגבורה וברוח התנדבות מאז 7 באוקטובר.
• עמותת שמחה לילד תערוך את ערב ההתרמה השנתי ב-23 ביוני בהאנגר 11 תל-אביב. ההכנסות ייועדו לטובת ילדים מקו העימות בצפון, המתמודדים עם מוגבלות. באמנותי: התקווה 6. (חבצלת דמארי)
• המרפאה הניידת של עמותת למענם - רופאות ורופאים למען שורדי שואה - הגיעה לדימונה לבתיהם של שישה מטופלי מכבי מחוז דרום. חינם.
• עמותת להושיט יד אירגנה נסיעה לעשרות ילדים חולי סרטן שבמהלכה נפגשו עם אנשי לוס-אנג'לס לייקרס. יפה וראוי.
• נשיא אוניברסיטת בר-אילן, פרופ' אריה צבן, דיווח לחבר הנאמנים על תרומת ענק בשווי מיליארד שקל מתורם שבחר להישאר אנונימי – התרומה הגדולה ביותר שקיבלה האוניברסיטה מעודה, ואחת התרומות הגדולות שניתנו לאוניברסיטאות בישראל. התורם, יהודי מצפון-אמריקה, בוגר אוניברסיטת קולומביה, השתתף במלחמת העולם השנייה. "התרומה תעזור לנו לגייס כוחות מחקר חדשים", אומר צבן.
• אגודת ידידי שיבא, בהובלת המנכ"לית ורד גרינבוים והיו"ר יורם טיץ, ערכה את ערב הגאלה השנתי בסימן הצדעה לפצועים במלחמה, לצוותים הרפואיים והידידים. 1,400 אורחים הגיעו, בהם 200 פצועים שמשתקמים בשיבא, שקלט למעלה מ-2,000 פצועים מאז 7 באוקטובר, ומטפל בשיקומם של 70% מפצועי המלחמה. פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי, הכריז על הקמת מרכז רפואי שיבא בנגב.
אמנון דיק סיים את תפקידו כנשיא אגודת ידידי המועדון העסקי-אקדמי של אוניברסיטת תל-אביב אחרי עשור וקיבל על פועלו את תואר "אביר ההשכלה הגבוהה" מנשיא האוניברסיטה פרופ' אריאל פורת. במקומו של דיק תכהן כנשיאה יפעת אורון, מנכ"לית קרן ההשקעות בלקסטון. (נווית זומר)
• רשת פתאל הכריזה על מינוים חדשים ומתברר שהתפוח לא נופל רחוק מהעלה. אדם רביב, בנו של ליאור רביב, המנכ"ל הוותיק של רשת ישרוטל, מונה למנהל מלון לאונרדו גורדון ביץ' בתל-אביב. אורי בניהו, בנו של אבי בניהו, מונה למנהל מלון לאונרדו בוטיק ברמת החייל. (נווית זומר)

בקטנה

• אדידס פתחה חנות אאוטלט חדשה בבאר-שבע, בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים. זו החנות הראשונה שנפתחת בעידן המנכ"ל יאיר בל, שנכנס לתפקידו לפני כחצי שנה.
• "עופר הקניון הגדול" בפ"ת הוציא לדרך שבע חנויות חדשות של מותגים בינ"ל ומקומיים, כולל פתיחת סניף ענק של זארה.
• טיב טעם העניקה תרומה של 176,930 אלף שקל לעמותת נט"ל.
• עמותת איל"ן העניקה מלגות לסטודנטים המתמודדים עם מוגבלויות פיזיות, בשיתוף הסוכנות היהודית.
• צוות הסייבר של פירמת רו"ח הבינלאומית דלויט זכה בתחרות הגנת הסייבר של סייברביט, צ'קפוינט ועמותת בוגרי מערך ההגנה בסייבר.
• רשת האופטיקה ERROCA BY SUPER-PHARM מוציאה לדרך מותג בית שיציע 300 דגמים של משקפי שמש וראייה. הרשת גם פתחה סניף אאוטלט באילת.

מינויים

שרונה נומדר תוביל את שיתופי הפעולה והפיתוח העסקי של חברת Go-Out המנגישה למפיקי אירועים ניהול אירועים ומכירת כרטיסים בקלות מהנייד.
• ד"ר ענבל מוזס מונתה למנכ"לית עמותת גושן.
• מיכאל קליינר מונה ליו"ר קבוצת דוד אזולאי.
• פרופ' (אמריטוס) מנואל טרכטנברג מצטרף לקרן מנדל ישראל בתפקיד חבר סגל.
• סא"ל במיל' רויטל חבר תנהל את קריית החינוך על שם רון ארד ברחובות.

תשאירו טיפ

ד"ר משה רוזן, הבעלים של מרפאות אסתטיקה: "ממליץ על מסעדת צ'אקרה בירושלים. אווירה של חו"ל, מוזיקה נעימה, פינוק אינסופי ואוכל בליגה אירופית".

הזמינו אתכם?

• 16 ביוני, טקס הענקת מלגות מטעם הקרן ע"ש משפחת סטולרו לספורטאים תחרותיים עם סוכרת סוג 1 ולחוגי ילדים ונוער עם סוכרת סוג 1. האירוע יתקיים באודיטוריום IBM פתח-תקווה. בין המשתתפים: איש העסקים אביחי סטולרו, מנכ"לית האגודה לסוכרת נעורים סוג 1 אפרת טיש, והיו"ר קרן קופילוב.

מדרגות לגן עדן

וראייטי ערכה בהאנגר 11 בת"א את אירוע ההתרמה המסורתי "All in", בסימן המלחמה ובהשתתפות לוחמים, תושבי הדרום ושורדי נובה. את האירוע הובילו אנדי רם, סער אשרוף, דורון ציוני, מיכל סלונים וגורילה הפקות - בסיוע אביבה אירועים, שתרמה את הריהוט. במהלכו נערך טורניר פוקר שקיימה חברת האוס, ובו ניצח יוסי בניון, שזכה במארז של טקילת היוקרה דון חוליו 1942.