קבוצת התקשורת בזק השיקה אתמול רשמית את "בזק אנרג'י" – מיזם אספקת החשמל החדש שלה בשותפות שווה עם חברת "פאואר-ג'ן" (-Power Gen) של קרן ג'נריישן.
בכך מצטרפת בזק ל-6 ספקיות נוספות הפועלות בתחום - קבוצות התקשורת סלקום, פרטנר ו-HOT בשותפויות עם חברות שונות, וחברות הגז אלקטרה-פאואר, פזגז ואמישראגז. עבור כל החברות, חברת החשמל היא עדיין זו שמטפלת בתקלות ואחראית על התשתית.
נכון להיום, 99% מהצרכנים בישראל הם עדיין לקוחות חברת החשמל, למרות פתיחת השוק לתחרות על ידי הממשלה, שאמורה להוזיל את מחירו לצרכנים. לפי "בזק אנרג'י", כ-35% מהחשמל שתספק יהיה "חשמל ירוק" מאנרגיות מתחדשות, שיגיע ממגוון מתקני ייצור בבעלות "פאואר-ג'ן", בהם תחנות כוח בגז טבעי, מנועי גז, מתקנים סולאריים ומתקני אגירה.
כמו מתחרותיה, החברה מציעה מגוון מסלולי שירות לבחירה ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים, והטבות מיוחדות (ביחס למחירי חברת החשמל) שמשתנות ממסלול למסלול. כך למשל, משפחה תוכל ליהנות מהנחה של 7% לשימוש בכל השבוע בכל שעות היממה, או 15% לשימוש בימים א'-ה' מ-7:00 עד 17:00, או 20% לשימוש בימים א'-ה' בין השעות 23:00 עד 7:00. עסקים קטנים יוכלו לבחור בין הנחת 7% בכל שעות היממה, 15% רק בשעות היום, או 20% רק בשעות הלילה, בהתאם לאופי הצריכה שלהם.
1 צפייה בגלריה
ספקיות פרטיות
ספקיות פרטיות
ספקיות פרטיות
(ספקיות פרטיות)
אפליקציה נלווית תאפשר לנהל ולשלוט בהוצאות החשמל, תציג את נתוני הצריכה לפי ימים ושעות, ותספק טיפים מעשיים לחיסכון. עבור לקוחות "בזק" התשלום ייכלל באותו חשבון עם כלל שירותי התקשורת שלהם.
מנכ"ל בזק החדש, ניר דוד, אמר אתמול: "אנחנו מביאים איתנו ניסיון רב, מערך שירות מצוין, מחיר משתלם וטכנולוגיה שתעזור להפוך את המעבר אלינו לפשוט ונוח. כל אלו יסייעו לנו לשבור את המחסום במעבר לספקיות חשמל חדשות".
בזק, כאמור, היא לא קבוצת התקשורת הראשונה המנסה את מזלה בשוק החשמל, שאינו קשור בליבת הפעילות שלה: חברות המספקות שירותים ותשתיות בכל העולם מחפשות שיתופי פעולה שיביאו לידי ביטוי את מאגרי הלקוחות הגדולים שלהן ואת מערכי השיווק המנוסים.
לשירות ניתן להצטרף בתהליך דיגיטלי פשוט, ואין צורך להיות לקוחות קיימים של בזק.