תוכנית הסחיטה – והמעצר: היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף, יחד עם כוח שוטרי מג"ב חוף, עצרו חמישה חשודים בקשירת קשר לסחיטת שחקן מכבי חיפה ובעלי עסקים נוספים. מאחר שהתוכנית לא יצאה לפועל, השחקן לא ידע על כך.
החקירה, שאותה הוביל רב-פקד איימן ברכאת מימ"ר חוף, החלה כסמויה ובמהלכה הפעילו בלשי ימ"ר חוף אמצעים סמויים על מנת להתחקות אחר החשודים. החשדות נגדם כוללים גם הצתה, סחיטת דמי חסות ואיומים, ולדברי המשטרה נאספו ראיות הקושרות אותם למעשים. החשודים הובאו אתמול לבית משפט השלום בחיפה, שם השופטת אורית קנטור האריכה את מעצרם של ארבעה מהם עד יום חמישי הבא. מעצרו של חשוד נוסף, שאושפז בבית חולים, הוארך ביומיים. כל החשודים מכחישים את המיוחס להם.
"שוכנעתי כי בשלב זה קיים יסוד סביר לחשד כי החשודים אכן מעורבים בביצוע העבירות המיוחסות", קבעה השופטת. "יש פעולות חקירה שיש לבצען המותנות בהימצאותם של החשודים במעצר, ושוכנעתי כי שחרורם בשלב זה יביא לשיבוש הליכי החקירה בדרך של השפעה על עדים או העלמת ראיות בדרך אחרת. מדובר בעבירות חמורות ביותר שמטבע הדברים קשות לגילוי".

100 אחוז מינצברג

תם עידן בהפועל ת"א: במכתב שנשלח מעורכי הדין של הפועל ת"א לבעלים הקודמים (האחים איציק ושרון ניסנוב, מאיר תושב וזאב גרינברג) נמסר להם כי בעקבות ממצאי דוח חברת "דלויט", שהראה כי שווי המניות במועדון שנותרו בידיהם (49 אחוז מהמניות) נמוך מהחובות שהותירו אחריהם לבעלות החדשה, אותן מניות דוללו לאפס – וכעת קבוצת המשקיעים האמריקאית בראשות דייויד מינצברג מחזיקה במלואן.
כמו כן, בהפועל ת"א גיבשו הסדר לסגירת החובות של הבעלות הקודמת, שנשלח לבעלים הקודמים עם אולטימטום של 48 שעות למתן תשובה: תושב, שהחזיק עד כה ברוב המניות של הבעלות הקודמת (29 אחוז), יפקיד – כפי שהציע בעצמו – 4.5 מיליון שקל באופן מיידי לטובת כיסוי חלק מהחובות שנותרו, ואת יתר הסכום ניתן יהיה לשלם באמצעות פריסת תשלומים. בנוסף, יופקד בחשבון נאמנות סכום נוסף של מיליון דולר בעבור חובות נוספים שסכומם טרם נקבע. במקביל, הבעלים הקודמים יסירו כל תביעה נגד המועדון.
תושב הגיב על כך: "אני מברך על ההתקדמות. כרגע נראה שלמינצברג יש 100 אחוז מהמניות, הגיע מסמך מסודר מרואי החשבון שלו. מטעמנו נשכר משרד רואי חשבון מקביל, שיעבור על הבדיקה. בקרוב הם ילמדו את החומר, יבקשו את ניירות העזר מהמועדון, ויישבו עם חברת דלויט. עמדתי ואמשיך לעמוד ב-100 אחוז מאחורי ההסכם. אני בטוח שניתן להגיע להסכמות, או בין עורכי הדין או בעזרת גישור ובמידת הצורך בבית המשפט". (נדב צנציפר)