לכדורגלן העבר, כוכב הריאליטי ומגיש הרדיו איציק זוהר יש היסטוריה של הסתבכויות, אך הפעם ישנה עליית מדרגה: כתב אישום על תקיפה ואיומים.
לפי כתב האישום, שהוגש אתמול לבית משפט השלום ברמלה, לפני כחודש וחצי חזרו זוהר ובת זוגו דאז לבניין באזור המרכז שבו התגוררו. זה היה לאחר חצות, בתום בילוי משותף. בפתח הבניין התפתח ביניהם ויכוח שסיבותיו עדיין אינן לגמרי ברורות. לפי כתב האישום, זוהר בן ה-53, שהיה תחת השפעת אלכוהול, נכנס לבניין בעוד המתלוננת נשארת בחוץ.
1 צפייה בגלריה
yk13953870
yk13953870
(איציק זוהר | צילום ארכיון: דנה קופל)
לאחר מכן, לפי כתב האישום, זוהר "יצא מהבניין, אחז בה בחוזקה כשהוא מכווץ את ידו הימנית לאגרוף ומכוונו לעברה של המתלוננת, ודחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין. מיד אחר כך אחז הנאשם בחוזקה בשערה והכניסה לתוך לובי הבניין. לאחר שנכנסו הנאשם ובת הזוג ללובי התיישבה המתלוננת על הרצפה, ואז התקרב אליה השחקן בצורה מאיימת. בהמשך הלך הנאשם לעבר מעלית הבניין כשהשניים ממשיכים להתווכח. אז שב זוהר לכיוונה בעוד המתלוננת הולכת לאחור, ודחף אותה לעבר הקיר".
לפי כתב האישום, "במעשיו המתוארים לעיל תקף הנאשם את המתלוננת שלא כדין, וכן איים עליה בהתנהגותו שלא כדין על מנת להפחידה או להקניטה".
זוהר מסר בתגובה: "אין לי שום תגובה בנושא הזה".
זו לא הפעם הראשונה שזוהר עולה לכותרות בהקשרים בעייתיים, אולם פעמים רבות הוא היה דווקא הקורבן. בשנת 2011 הוא נדקר בידו ונחבל בראשו במהלך קטטה בין מבלים שהתרחשה בשעת לילה מאוחרת במועדון במתחם נמל תל-אביב. בעקבות התקיפה הוגש כתב אישום נגד התוקף – יעקב בכר, תושב בת-ים, שסיפר כי רב עם אשתו ולכן שתה אלכוהול והשתמש בסמים במשך שעות ארוכות לפני שהגיע למסיבה. בכר העיד כי בשל מצבו הוא לא ממש זוכר מה הוביל לקטטה ומה אירע בה.
ביוני 2008 נחתך זוהר בראשו ונזקק ל-50 תפרים כשאלמוני התנפל עליו במפתיע ותקף אותו עם בקבוק שבור בשעה שהלך בשדרות רוטשילד בתל-אביב.
זוהר גם הסתבך כלכלית בעבר. ב-2012 הוא פנה לבית המשפט, סיפר כי איבד את כל רכושו והוא בחובות עצומים, וביקש להכריז עליו כעל פושט רגל.