יום של הפתעות ברבע גמר הנשים ברולאן גארוס, כשגולת הכותרת היא הניצחון הסנסציוני של מירה אנדרייבה, ילדת הפלא הרוסייה בת ה-17, על ארינה סבאלנקה מבלארוס (2 בעולם) 7:6 (5), 4:6, 4:6. אנדרייבה (38) הייתה הלא-מדורגת היחידה, גברים או נשים, שבכלל העפילה לרבע הגמר, ונראתה לאורך כל המשחק ממוקדת ובעיקר חדה יותר מסבאלנקה.
"האמת, לא ציפיתי לזה", הודתה הרוסייה בביישנות בסיום. "הייתי מאוד לחוצה. הייתה למאמן ולי תוכנית לפני ההתמודדות, אבל לא זכרתי כלום. פשוט שיחקתי את המשחק שלי. זה פשוט מדהים".
וזה לא הכל. עד אליפות אוסטרליה בתחילת השנה ג'זמין פאוליני מעולם לא הגיעה לשבוע השני בטורנירי גראנד סלאם. והנה, בפריז היא כבר רושמת את הישג השיא שלה בקריירה - עם חצי גמר די מדהים. האיטלקייה בת ה-28, שמדורגת 15 בעולם, ניצחה 2:6, 6:4, 4:6 את הקזחית ילנה ריבאקינה (4 בעולם), במשחקה הטוב ביותר בטורניר – ומחכה לאנדרייבה.
"זה היה משחק ממש קשה", אמרה פאוליני הנרגשת בסיום. "אני חושבת שהייתי קצת יותר מדי אמוציונלית במערכה השנייה. אז אמרתי לעצמי: 'זה טוב, היא שחקנית גדולה. פשוט תנסי לפגוע בכל כדור'. זה עבד, אני בשלב הבא".

יחזקאל סיכם במכבי ת"א

שגיב יחזקאל סיכם את תנאיו במכבי ת"א - חוזה לשלוש שנים תמורת 550 אלף יורו לעונה - אך הוא צפוי לדרוש להכניס לחוזהו סעיף שחרור לאחת מהליגות הבכירות באירופה עד לסיום חלון ההעברות ביבשת, ב-31 באוגוסט.
השחקן צפוי לקבל בימים הקרובים את השחרור הרשמי מאנטליהספור, ששיחררה אותו בשל מפגן תמיכה בחטופים הישראלים, כשעדיין לא ברור מה יהיה גובה הפיצויים שהטורקים ישלמו לו.
בית"ר ירושלים. המנהל המקצועי אלמוג כהן מעוניין באביב אברהם ויובל שדה מקבוצתו הקודמת, מכבי נתניה. אברהם בוחן אפשרות לצאת לחו"ל ומתלבט לגבי ההצעה שקיבל מכהן, שמקורב אליו מאוד ומנסה לשכנע אותו להגיע ולשחק שוב תחתיו. (נדב צנציפר)
פראלימפי. יוליה צ'רנוי מבית הלוחם ת"א זכתה אתמול במדליית כסף בקליעה ברובה טוטו למרחק 50 מטר שכיבה, השנייה שלה באליפות אירופה המתקיימת בספרד. (אברהם תשובה)