עודד קטש טעה אמש בחמישייה שבחר למשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף מול הפועל ירושלים, מה שעזר לירושלים לפתוח פער מוקדם ולשלוט במשחק כמעט לכל אורכו. אבל בשביל זה יש ספסל: תמיר בלאט הנהדר (הצטיין עם 16 נקודות ו-11 אסיסטים), רומן סורקין וחסיאל ריברו שנכנסו כמחליפים איזנו את המשחק, וברבע האחרון בונזי קולסון התעורר עם סלים ענקיים וסידר למכבי 0:1 בסדרה עם 82:89 ביתי.
1 צפייה בגלריה
yk13954335
yk13954335
(קולסון מנסה לבלום את קורנליוס | צילום: עוז מועלם)
יש למאמנים את הדרך שלהם, את מי שהם מאמינים שמתאים יותר ופחות לשלב מסוים, אבל יכול להיות שסורקין ובלאט בכושרם הנוכחי צריכים לקבל הקפצה לחמישייה ולא לשמש רק כמושיעים. כל מה שהם נתנו חיפה על הפציעה של ג'וש ניבו, שלא שיחק במחצית השנייה, ומעשית בלי לורנזו בראון ששוב לא תיפקד מול ירושלים. גם ג'ו תומאסון לא הוכיח את עצמו כשחקן למשחקים גדולים ולא צריך לפתוח.
ברגע שמכבי הבינה איך להאט את ג'אקורי וויליאמס שנמצא בכושר מצוין, לירושלים היה קשה יותר. ליוואי רנדולף הפצוע היה חסר, ועם ישראלי רלוונטי אחד בהתקפה בדמות נמרוד לוי, כל הנטל נפל על קאדין קרינגטון (24) וספידי סמית' (20) שנתנו משחק מצוין – רק שלמכבי היו יותר כלים כדי להכריע בדקות הסיום. בשישי ב-15.00 בארנה נקבל מנה שנייה.