1 צפייה בגלריה
yk13954692
yk13954692
(צילום: LOCALEYES)
1. כמה ישראלים יהיו השנה ביורו?
"כעשרת אלפים ישראלים. זה יותר מטורנירים קודמים. נערכנו לזה מראש, לא הופתענו, אפילו ציפינו לזה. אנחנו רואים שהישראלים מחפשים אסקפיזם מהמצב".
2. היורו שייפתח בסופ"ש הבא בגרמניה נערך בצל המלחמה. יש לתיירים הישראלים סיבה לחשוש? "גרמניה נחשבת לאחת המדינות הידידותיות לישראל גם בתקופה הזו, להבדיל ממדינות אחרות באירופה. הרשויות בגרמניה מקפידות תמיד על סדר וביטחון, והאבטחה תתוגבר משמעותית ביורו. גם לנו יהיו צוותים בגרמניה שייתנו מענה לבעיות".
3. מה עם המחירים? "שוק התעופה בישראל במצב לא שגרתי — ההיצע נמוך ובאירועי שיא המחירים עולים עוד יותר. תוסיפי לזה את העובדה שאנחנו מקפידים להטיס רק בטיסות ישראליות סדירות שאולי עולות מעט יותר, אבל מציעות מקסימום ביטחון".
4. כמה עולה כרטיס ליורו?
"עלות ממוצעת למשחק בשלב הבתים כ-350 אירו לכרטיס. אם מוסיפים לזה את עלויות הטיסה, כ-750 דולר למושב בטיסה סדירה, מדובר בעלות לא מבוטלת, אבל התמורה היא אווירת כדורגל מדהימה, הבירה זורמת וזה ללא ספק שווה את המחיר לחובבי ספורט".
5. מה המשחקים הכי מבוקשים בקרב הישראלים?
"המשחק הכי מבוקש בשלב הבתים הוא הולנד נגד צרפת בלייפציג ב-21 ביוני, שתי נבחרות אטרקטיביות שיכולות להגיע לגמר. העיר הכי מבוקשת עבור הישראלים היא קלן, שמזכירה את תל-אביב בווייב שלה, ויתקיימו בה ארבעה משחקים בארבעה ימים".