סמ"ר במילואים רפאל קאודרס, בן 39 מצור הדסה ששימש כרכז מסורת ורוח בגדוד 5030 בחטיבת אלון (228), נהרג במתקפת הכטב"מים ששיגר חיזבאללה שלשום לחורפיש שבגליל העליון. הוא הובא למנוחת עולמים אתמול, בחלקה הצבאית בבית העלמין כפר עציון. בדרך ללווייתו רבים עמדו בצדי הדרך ואחזו בדגלי ישראל.
"רפאל אישי, אהובי, בן זוגי, אני רוצה לומר לך תודה", ספדה רעייתו יהודית. "תודה על 13 שנה מופלאות ושמחות של יחד, של אהבה, של היכרות, של העמקה, של גדילה ושותפות. תודה לך על ארבעה ילדם מופלאים, חכמים, רגישים. כמה התפעלת מהם. מהרגע הראשון שנפגשנו התחברנו. התאהבנו. תודה על החיבור הזה".
1 צפייה בגלריה
yk13955960
yk13955960
(צילום: Ronen Zvulun, רויטרס)
"יש אנשים שבתוך 39 שנים וחצי מצליחים לעשות מה שאנשים אחרים לא מצליחים לעשות ב-100 שנה", אמר אביו, בנימין זאב, בהספד. "הוא עסק כל כך הרבה בקידוש השם. אפילו כשהוא לימד בבית ספר הוא חיפש אתגרים, לימד בישיבה של ילדים אוטיסטים. אני רואה את הילדים שלו וכואב לי הלב".
רק בחודש שעבר פתח קאודרס ערוץ טלגרם בשם "רפאל מחפש מקום לשתף", שם הוא כתב על חוויות ומחשבות. "מה קרה שהחלטתי לפתוח ערוץ בטלגרם?", כתב ב-18 במאי, כשפתח את הערוץ, "אני מוצא את עצמי שולח לכל מיני אנשים כל מיני טיפים צרכניים, מוצרים שמצאתי בעלי אקספרס, טיפים שימושיים במחשב ועוד כל מיני כאלה. חוץ מזה לפעמים יש לי מחשבות על מה שקורה בארץ ובעולם. לא מתאים לי לשתף אותם במרחב האינסופי של הרשתות החברתיות, אבל אולי זה יעניין מישהו".