הטניסאי גיא ששון (3 בעולם) עלה לגמר רולאן גארוס בכיסאות גלגלים לאחר שניצח 2:6, 3:6 את נילס וינק ההולנדי, המדורג במקום הראשון בעולם. בגמר הוא יפגוש את סם שרודר ההולנדי (2).
ששון בן ה-44 ממשיך לרשום הישגים יפים בקטגוריית הקוואד (קטגוריית הנכות הגבוהה ביותר), לאחר שהשנה העפיל לגמר אליפות אוסטרליה (בו הפסיד לשרודר, אותו יפגוש בגמר) ולגמר אליפות יפן הפתוחה.
רולאן גארוס. איגה שוויונטק (1) קרובה להגנה על תארה, אחרי שעלתה לגמר הנשים עם 2:6, 4:6 על קוקו גוף (3). היא תפגוש במשחק המכריע את האיטלקייה ג'סמין פאוליני (15), שהדיחה את הרוסייה בת ה-17 מירה אנדרייבה עם 3:6, 1:6 קליל.
אתלטיקה. קופצת המשולשת חנה מיננקו תפתח היום (12.10) את החלק הישראלי באליפות אירופה ברומא ותנסה להבטיח מקום בגמר. סיון אוירבך תרוץ (12.45) במוקדמות ה-1,500 מטר, ישי איפראימוב ישתתף במוקדמות הקפיצה למרחק ואדוה כהן (14.05) תנסה להשיג נקודות דירוג בקרב על הכרטיס לפריז ב-3,000 מ' מכשולים. (אבינעם פורת)

טבילת אש לרב"ש בהונגריה

רן בן-שמעון יערוך מחר (19.00) בבודפשט את הופעת הבכורה שלו כמאמן נבחרת ישראל, במשחק ידידות מול הונגריה, שלא יהווה אינדיקציה לגבי ההמשך מכיוון שלרשות המאמן יעמוד הסגל השלישי. מבחינת הונגריה מדובר במשחק הכנה אחרון ליורו, וכל הכרטיסים נחטפו.
בן-שמעון יחסר את שחקני הנבחרת האולימפית, שלרובם יהיה בעתיד מקום גם בנבחרת הבוגרת, וכן את תומר יוספי, גיל כהן, מחמוד ג'אבר ואופק ביטון, ששוחררו בגלל פציעות ועומס. חוליית ההתקפה תכלול כנראה את גיא מלמד ותאי בריבו, ובאימון אתמול תורגלו בקישור נטע לביא, גדי קינדה ורועי גורדנה. ההגנה תהיה מורכבת משוער הכוכב האדום בלגרד עומרי גלזר, המגינים אלי דסה ודני גרופר, הבלם רז שלמה ואליו יצטרפו שניים מבין עידן נחמיאס, אורי דהן ועופרי ארד. (נדב צנציפר)