1. נשארו עם הגביע. הפועל ירושלים אמנם סיימה את העונה עם תואר, גביע המדינה, אבל את הפרס הגדול היא שוב לא לוקחת – ואפילו לא קרובה. בפעם השביעית ברציפות, האדומים לא מצליחים להגיע לגמר הפלייאוף, אחרי הפסד ביתי 82:73 למכבי ת"א, שסגרה עניין עם 0:2 בסדרה.
2. יונתן אלון עשוי להישאר. למרות הסוף המאכזב, בירושלים לא מתכננים מהפכות לקראת העונה הבאה. אחרי עזיבתו של אלכסנדר דז'יקיץ', במועדון תיכננו להמשיך בקו של מאמן זר עם רזומה באירופה, בטח כשירושלים אמורה לעבור לשחק ביורוקאפ ומפנטזת על זכייה במפעל כדי להיכנס ליורוליג. אלא שבינתיים המציאות השתנתה, ובקבוצה שוקלים להמשיך עם יונתן אלון, שהחליף את איליאס קאנצוריס מעמדת המנהל המקצועי. ראשי המועדון קיימו שיחות עם מאמנים פוטנציאליים, אבל כולם העלו את אותם חששות לנוכח המצב הביטחוני. שתי סיבות נוספות שהרתיעו אותם הן שכל עוד המלחמה ממשיכה, ירושלים לא תוכל לארח בארץ, ותתקשה להחתים זרים. ההחלטה לגבי אלון צפויה להתקבל השבוע, ואם המאמן יישאר בתפקידו ימונה מנהל מקצועי חדש.
3. עתיד הזרים. מבחינת הסגל, מי שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה הם נועם דוברת, יובל זוסמן, אור קורנליוס, נמרוד לוי, גבי צ'אצ'אשוילי וקאדין קרינגטון, שצפוי לשחק על תקן מתאזרח. בגזרת הזרים הסיפור מעט שונה, כשהיחיד שמימש את האופציה עד כה הוא כריס ג'ונסון. ג'אקורי וויליאמס סיים חוזה ולא אמור להמשיך, כמו גם אלכס טיוס, ברינטון למאר ועוז בלייזר, שלא מרוצה ממעמדו. שניים שעתידם בסימן שאלה גדול הם ספידי סמית' וליוואי רנדולף. לגבי סמית', הרצון הוא לבדוק אופציות טובות יותר, אך ההחלטה לגביו תתקבל אחרי שתתברר זהות המאמן. בנוגע לרנדולף, בירושלים סקפטיים לגבי הישארותו מאחר שהוא מבוקש במספר קבוצות יורוליג.

מיננקו מתרחקת מפריז

בפעם השלישית ברציפות, אדווה כהן (לידר ירושלים) תופיע הערב (23.04) בגמר ריצת 3,000 מטר באליפות אירופה הנערכת ברומא. כהן סיימה במקום ה-15 במוקדמות עם 9:35.41 דקות, אך עדיין לא הבטיחה את מקומה בפריז.
מי שככל הנראה לא תהיה באולימפיאדה לראשונה מאז 2012 (אז ייצגה את אוקראינה) היא בכירת האתלטיות שלנו, חנה מיננקו, שסובלת מפציעה תקופה ארוכה. שלשום היא פרשה ממוקדמות הקפיצה המשולשת אחרי שתי פסילות, ועל השלישית ויתרה בגלל כאבים בשריר התאומים. (אבינעם פורת)
בדמינטון. פ"ת זכתה באליפות לאחר 1:3 על אור-עקיבא. (ספי פסטרנק)