איזה גמר מחכה לנו: אחרי הניצחון של הפועל ת"א אמש על קריית-אתא, 83:100 שהשלים 1:2 בחצי גמר הפלייאוף, גורל האליפות יוכרע בסדרת גמר על טהרת הדרבי התל-אביבי (הטוב מ-3), כשמכבי ת"א תארח מחרתיים את המשחק הראשון.
הפועל ת"א הופתעה בבית במשחק הראשון מול הסינדרלה, הדברים זרמו יותר טוב עבורה במשחק השני בחוץ, ואתמול כבר קיבלנו שליטה אדומה מוחלטת, במפגש שהוכרע הרבה לפני סיומו בזכות תצוגת שלשות חריגה (19 מ-35, 54 אחוזים). קריית-אתא ניסתה להילחם, אבל רבע שלישי של 18:37 גמר את הסיפור.
תומר גינת קלע 22 נקודות עבור הפועל ת"א, שתקווה כי הפציעה של אייזיאה מיילס – שלא סיים את המשחק ויצא לבדיקה בבית חולים – אינה חמורה. קריית-אתא סיימה עונה פנטסטית עם 25 של אמין סטיבנס.

אתלטיקה: קפיטולניק על הגובה

בימים האחרונים, גם במהלך אליפות אירופה הנוכחית, הקופץ לגובה יונתן קפיטולניק (מכבי ת"א) עבר טיפולים בפציעה ברגלו. אבל במוקדמות, כמו שאמר אלוף ישראל: "הכאבים נעלמו ולא השפיעו עליי". תסמכו עליו שגם הערב (21:35), בגמר שייערך באולימפיקו ברומא, הכאבים יהיו חייבים לחכות בסבלנות.
קפיטולניק בן ה-21 היה אחד מתשעת הקופצים שעלו לגמר ללא אף פסילה, אבל ברור לו ש-2.21 מ' היה רק הרף לכניסה לדבר האמיתי, והערב הוא יהיה חייב להתעלות על עצמו, עם תוצאה טובה יותר מהישג השנה שלו, 2.24. לא עניין פשוט עבור מי שסבל בשנתיים האחרונות מפציעות, ראשית ניתוח בקרסול ואז עוד פגיעה ברגל. כדי להגיע מוכן לאליפות, שיאן הקפיצה למרחק עזר לאלוף הקפיצה לגובה – הפיזיותרפיסט שמטפל בקפיטולניק הוא לא אחר מאשר יוחאי הלוי, האיש שעדיין עומד בראש טבלת השיאים הישראלית עם 7.99 מ'.
כזכור, קפיטולניק פרץ לתודעה ב-2021 עם זכייה באליפויות העולם ואירופה לנוער, ושנה לאחר מכן קבע שיא אישי מעולה, 2.30. הוא הספיק גם לסיים במקום ה-11 בגמר אליפות העולם לבוגרים. (אבינעם פורת)
טניס-שולחן. בנות-הרצליה (1:3 על הפועל לוד) והפועל נוף הגליל (1:3 על עירוני גבעתיים) זכו בגביע המדינה. (ספי פסטרנק)