אחרי ההפסד 3:0 להונגריה, במשחק הבכורה של רן בן-שמעון על הקווים, נבחרת ישראל תנסה הערב (19.00) לתקן את הרושם במשחק ידידות נוסף שייערך בהונגריה, הפעם נגד בלארוס.
בן-שמעון, שפתח מול הונגריה עם שלושה בלמים, יעלה כנראה הפעם עם שניים בלבד, רז שלמה ועידן נחמיאס. יואב הופמסייטר, עופרי ארד ועדן שמיר, שהוחלפו כבר בדקה ה-30 בעקבות שלושת השערים המהירים שספגה הנבחרת, הודחו מההרכב ומנגד צפויים לפתוח גיא מלמד, רועי גורדנה, רמזי ספורי ואולי גם אליאל פרץ.
בן-שמעון אמר אתמול: “ארצה לראות סוג משחק אחר. הכדור יהיה הרבה יותר ברגליים שלנו, נוכל להניע כדור ולמצוא פתרונות התקפיים. אנחנו צריכים להתגונן מדברים אחרים ממה שהתגוננו נגד הונגריה, שהיא נבחרת הרבה יותר איכותית. ראינו שבלארוס עושה הרבה מאוד נזקים ליריבות על ידי מעברים. ארצה לראות נבחרת שמקבלת פחות גולים. אני חושב שברמה התחרותית הגבוהה, נבחרות שמצליחות בעולם אלו נבחרות שמקבלות מעט גולים וקשה מאוד להבקיע להן. אני מאמין שיהיה לנו חלק קדמי שיידע לייצר. ארצה לראות נבחרת עם מודעות הרבה יותר גדולה להתחלת משחקים ולדקות מכריעות”.
הקפטן אלי דסה, שהאריך את חוזהו בדינמו מוסקבה, הוסיף: “למדנו מהשגיאות, זה לגיטימי בתחילת הדרך. ממשחק למשחק נרצה להשתפר, אני הייתי רוצה לראות נבחרת רעבה. נרצה לעשות משחק איכותי וטוב, זה הכי חשוב. המשך הדרך ברוסיה? כשיש חוזה זה תמיד חשוב, משהו שאני יודע כבר תקופה. אני כאן כרגע, מה שדוחף אותי זה להיות במדי הנבחרת, לא משהו אחר. אף פעם לא נחמד לא לארח בית, בחוץ אלה אמוציות אחרות, אבל אנחנו נדע להתמודד עם הדברים".

קיצוץ בשכר השחקנים בבית"ר ירושלים

תקציב שכר השחקנים של בית"ר ירושלים לקראת עונת המשחקים הקרובה יירד משמעותית, בכ-20 אחוז. הירידה הזו מגיעה אחרי שבעונה החולפת הוא נאמד ב-22 מיליון שקל ועתה הוקצבו למנהל המקצועי אלמוג כהן 18 מיליון בלבד. הסיבות לכך, בין השאר, הן הצורך בהמשך סגירת החובות מצידו של הבעלים ברק אברמוב, וגם ההבנה כי יהיה קשה לשחזר את שבירת שיא המנויים בעונה החולפת עם כ-11 מיליון שקל.
בינתיים הודיעה אתמול בית"ר על הארכת חוזהו של הקשר דור מיכה (32) בשנה נוספת, עד לסיום העונה הקרובה. (נדב צנציפר)
העברות. הקשר ההתקפי גיא חדידה (28) חוזר לקדנציה שנייה בבני-ריינה אחרי עונה וחצי בצ'רנומורץ אודסה האוקראינית וזאלגרסגי ההונגרית. החלוץ שלומי אזולאי עזב את ריינה וחתם לעונה אחת במ.ס אשדוד. השוער בן גורדין (21), ששיחק בשתי העונות האחרונות בהפועל ר"ג, חתם לארבע עונות בהפועל באר-שבע ואמור לשמש כגיבוי לניב אליאסי. (שמעון אלבז, שי מוגילבסקי)