מאות ליוו שלשום בדרכו האחרונה את לוחם סיירת גבעתי סמ"ר איתן קרלסברון, שנפל בתקרית הקשה ברפיח. קרלסברון ז"ל נקבר בחלקה הצבאית בבית העלמין במודיעין.
1 צפייה בגלריה
yk13960923
yk13960923
(סמ"ר איתן קרלסברון)
איתן, בן 20 ממודיעין-מכבים-רעות, לחם כאמור בסיירת גבעתי. בני משפחה וחובשי כומתות סגולות צעדו אחרי ארונו. האב ברוך הקריא בקול שבור קדיש מעל הקבר של בנו, שחבריו ליחידה קראו לו "קרלוס".
האם חנה ספדה לבנה: "לא הכנתי כלום כי נראה לי מוזר להכין דברי פרידה לאיתן. דוגרי, אני פשוט רוצה לחזור לאתמול בבוקר. אני זוכרת את עצמי בלוויות אחרות. של חייל צעיר, של קצין, של בן של מישהו שאני מכירה. עמדתי שם ושני הבנים שלי היו בעזה. אמרתי לעצמי – זאת סיטואציה שאני ממש לא רוצה להיות בה. אבל איתן, אני רוצה להגיד לך שפתאום, בלי ששמתי לב ובלי שבכלל ציפיתי, גדלת להיות גבר של ממש. נתנו לך אתגר והלכת עליו עד הסוף. אני דורשת שזה לא יהיה לשווא. שאני ועוד הרבה מאוד אמהות שבוכות נוכל לחיות פה בשקט. הייתי רוצה שמישהו שם למעלה כבר יבין את זה".
מפקד הסיירת, סא"ל זיו בואניש, אמר: "איתן, נפלת על הגנת המולדת. בשבוע האחרון התקבלה החלטה שתמלא את מקומו של מפקד הצוות. היית לוחם מקצועי, מיומן ומוכשר שהפך למפקד מסור לחייליו. דאגת לבצע את כל המשימות על הצד הטוב ביותר. איתן, אתה גיבור ישראל. אני מצדיע לך בפעם האחרונה".
בת הזוג רוני דיש סיפרה בדמעות: "איתן היה בחור עם לב זהב. האדם הכי טוב שאני מכירה. היית האהבה הראשונה שלי, ואני שלך. למדנו יחד לאהוב בפעם הראשונה".