ירושלים מצדיעה לאנשים עם מוגבלויות במדים: לא כרגיל ובסימן מלחמת חרבות ברזל - שבוע צמי"ד (צרכים מיוחדים) ה-17 יוצא לדרך עם שישה פרזנטורים חדשים וחדשות. במסגרת השבוע המיוחד, שייפתח ב-24 ביוני, תצדיע העיר ירושלים לאנשים עם מוגבלות שמתנדבים בצה"ל ובכוחות הביטחון.
החודש ימלאו 17 שנים להיווסדו של פסטיבל צמי"ד. בימים כתיקונם, במהלך השבוע כל במות ירושלים מוקדשות למאות אמנים עם וללא מוגבלות מכל רחבי הארץ. השנה, בצל המלחמה, החליטו במחלקת צמי"ד באגף חברה של עיריית ירושלים ובחברה למתנ"סים, המפיקות את המיזם הוותיק, להמיר את אירועי הפסטיבל בשבוע הצדעה לאנשים עם מוגבלות המשרתים בצה"ל, להעלות על נס את התמודדותן של משפחות לאנשים עם מוגבלות בתקופה מורכבת זו ולחבק את משפחות המפונים.
3 צפייה בגלריה
yk13962860
yk13962860
(צילום: שירת יונסוף כהן)
הפרזנטורים החדשים שיובילו את אירועי שבוע צמי"ד בקמפיין שילוט חוצות מיוחד, הם אנשים ונשים עם מוגבלות שבחרו להתנדב בצה"ל על אף מוגבלותם/ן.
זהו פרויקט משותף עם תוכנית "גדולים במדים" שבמסגרת פעילותה קרוב ל-1,000 צעירים וצעירות עם מוגבלות מתנדבים בצה"ל בכלל החילות והמערכים. הפרויקט הופק בשיתוף פעולה עם חברת כפיר - הרכבת הקלה בירושלים.
3 צפייה בגלריה
yk13962970
yk13962970
תמונות הקמפיין עם ירין דוד | צילום: חברת "בלו פנסיל"
הפרזנטורים השנה הם מתנדבי ומתנדבות צה"ל: טופז גרינברג, עידית גרינברג, שחר ויסנשטרן, עימנואלה דואה אלונזו, נריה שלמה וירין דוד.
מופע הפתיחה של שבוע צמי"ד ייערך בתיאטרון ירושלים עם להקת "גדולים במדים", להקת "החוש השישי", להקת שלוה יחד עם לאה שבת, וטקס הענקת אותות ההוקרה של צמי"ד. בנוסף, ייערכו האירועים הבאים: יריד אמני צמי"ד המסורתי בכיכר ספרא שיארח אמנים מהעוטף, משפחות צמי"ד מארחות בגן הבוטני, אירוע מרכזי לציבור החרדי - מחול על גלגלים, ואירוע בריאות הנפש, שייערך במוזיאון ארצות המקרא, ובו יסופרו סיפורים אישיים מאת מתמודדי נפש במוזיאון ארצות המקרא.
3 צפייה בגלריה
yk13962971
yk13962971
תמונת הקמפיין עם שחר ויסנשטרן | צילום: חברת "בלו פנסיל"