האמת, זה היה די צפוי. בכל פעם שהפועל ומכבי ת"א נפגשות, בטח בסדרת גמר פלייאוף, יש בלגן. הכדורסל יכול לחכות, גם הקהל. כמה? 50 דקות.
במשטרה נערכו להפרות סדר, אבל זה כנראה בלתי נמנע. יום לפני משחק מספר 2 בהיכל קבוצת שלמה שנערך אמש (הסתיים לאחר סגירת הגיליון) הודיעו האדומים שבשל דרישת המשטרה האוהדים מתבקשים להגיע החל מהשעה 18.00 – שלוש שעות לפני מועד הפתיחה.
1 צפייה בגלריה
yk13963978
yk13963978
(תומר גינת על רקע האבוקות | צילום: עוז מועלם)
אלא שכבר בשעה הזו השתרכו תורי ענק בכניסות, וכחצי שעה לפני תחילת ההתמודדות, כשבמועדון הבינו שיש עוד מאות אוהדים בחוץ בשל הבדיקות הקפדניות שנמשכו יותר זמן מהרגיל, החליטו על דחייה נוספת, של רבע שעה.
זהו? לחלק מאוהדי הפועל ת"א היו תוכניות משלהם, וכמיטב המסורת הדליקו עשרות אבוקות כאשר עוד לא עברו שתי דקות במשחק. האולם התמלא בעשן, השחקנים ירדו לחדרי ההלבשה – והמשחק חודש באיחור של כמעט שעה.

עוד לא, בוסטון

בוסטון רצתה לקחת אליפות בסוויפ, אבל במקום 0:4 קיבלה 1:3 אחרי שהושפלה בדאלאס 122:84 אתמול לפנות בוקר – התבוסה השלישית בגודלה בתולדות גמר הפלייאוף. בין שני לשלישי (03.30) הסלטיקס יוכלו לזכות באליפות בבית. אף קבוצה בהיסטוריה, כידוע, לא חזרה מ-3:0 בפלייאוף. דאלאס קיבלה ביטחון שהיא יכולה לעשות זאת, למרות שקשה להאמין בכך. זה עדיין תלוי בבוסטון, אבל עכשיו, מעבר לזכייה, היא גם תצטרך לגמור את הסיפור בצורה שתשכיח את המשחק הרביעי.

ארד כפול במים

שלי בובריצקי ואריאל נשיא זכו במדליית ארד שנייה באליפות אירופה בשחייה אמנותית בבלגרד – הפעם בדואט הטכני. בספורט הפראלימפי, החותר רון הלוי לקח ארד ב-200 מטר באליפות אירופה בקיאקים הנערכת בהונגריה.
(סתיו איפרגן, אברהם תשובה)