שלושה ימים לאחר שהותר לפרסום כי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות פתחה בחקירה בחשד להטיית המשחק בין אום אל-פאחם לבני-יהודה במחזור הנעילה בליגה הלאומית, עוכבו אתמול שתי דמויות נוספות שקשורות לכאורה לפרשה.
בלשי יחידת להב 433 עצרו אתמול בשעות הבוקר המוקדמות כדורגלן מוכר וסוכן שחקנים בחשד להטיית משחק ושוחד, והם שוחררו מאוחר יותר מבלי שיובאו בפני שופט. השניים שוחררו ללא תנאים מגבילים, אבל התחייבו להתייצב לחקירה בכל עת שיידרשו. יש לציין כי בשבוע שעבר עיכבה המשטרה לחקירה שחקן, מאמן ובכיר בהנהלת אחת הקבוצות מליגת המשנה.
עו"ד ניר יסלוביץ, המייצג את השחקן, מסר: "השחקן שיתף פעולה באופן מלא ומסר גרסה מפורטת, אשר מפריכה את החשדות. לא הייתה שום סיטואציה חריגה במשחקו, ואין במעשיו ובסגנונו שום פעולה של הטיית משחקים. הוא סומך על החוקרים שיגיעו לחקר האמת, והעניין יתבהר בהקדם על הצד הטוב ביותר".
עורכי הדין תמיר סננס ושחר חצרוני, המייצגים את הסוכן, מסרו: "לחשוד אין כל קשר לאירוע נשוא החקירה. אנחנו סומכים על המשטרה שישחררו אותו עם סיום חקירתו".

מכבי חיפה תארח בלודז'

מכבי חיפה תחל את משחקיה באירופה בעוד קצת יותר מחודש, בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג, ואתמול הודיעה הקבוצה כי משחקי הבית שלה יתקיימו באצטדיון LKS בלודז', פולין. הסיבה לכך היא כמובן המצב הביטחוני בארץ, שבגללו נאלצה סגנית האלופה לנדוד במהלך העונה החולפת לקפריסין, סרביה והונגריה.
המשחק הראשון של הירוקים במפעל יתקיים ב-25 ביולי והגומלין ייערך ב-1 באוגוסט. היריבה תיקבע בהגרלה שתיערך ביום רביעי הקרוב. בפולין יש דיווחים כי גם הפועל באר-שבע תקיים את משחקי הביתיים בלודז', אבל באצטדיון אחר. (שמעון אלבז)

הרשקו: "המטרה – מדליות"

נבחרת הג'ודו ערכה אתמול אימון פתוח לתקשורת, 41 יום לפתיחת המשחקים האולימפיים בפריז. מאמן הנשים שני הרשקו לא מסתיר שהציפייה היא לחזור עם מדליה אחת לפחות. "אני מאוד מאמין בספורטאיות, אנחנו עומדים כרגע בתוכניות וביעדים ששמנו. אם נזכה במדליה אהיה מאוד מאושר, ואם לא אהיה מאוד מאוכזב. עשינו כבר בתחרויות גדולות יותר ממדליה אחת. בסופו של דבר המשחקים האולימפיים הם לא התחרות הכי חזקה, אלא הכי חשובה".
ענבר לניר (עד 78 ק"ג), אחת הפייבוריטיות למדליה: "אני מוכנה ורעבה. יהיו עליי הרבה עיניים, אני באה מדורגת והציפיות הן בצדק. אני מרגישה שאנחנו נבחרת מאוד חזקה, זה נותן המון רוח גבית, מוטיבציה, אנחנו מחזקות אחת את השנייה".
על השפעת המלחמה: "אני יודעת שהישג שלנו יכול לעלות חיוך. להשמיע את 'התקווה' ולהעלות את הדגל מבחינתי זו מטרה עליונה. כל יום כשאני שומעת על עוד חדשות רעות הלב קצת נשבר, אבל הגוף חזק והרוח חזקה". (סתיו איפרגן)
פראלימפי. חותרת הקיאקים טליה אילת מבית הלוחם ת"א זכתה במדליית ארד באליפות אירופה המתקיימת בהונגריה. אילת סיימה את מקצה 200 המטרים בזמן של 58.035 שניות. (אברהם תשובה)