כשהיא נתמכת ע"י בני משפחתה, ספדה יעל לבעלה סרן איתן קופלוביץ שנפל בקרב בצפון הרצועה: "איתן אהוב שלי, אין לי מילים, אני לא מאמינה ולא מבינה, אני אומרת שאתה לא תחזור אבל לא מכירה במלוא המשמעות של זה. אני אוהבת אותך כל כך, אהבה שאני לא מאמינה שזכיתי לה, לא מסוגלת לדמיין שגרה בלעדיך, כמה חיכיתי שתצא השבוע אחרי שבועיים שלא התראינו, אני לא מסוגלת להבין שלא תראה יותר את בועז והוא לא יראה אותך".
1 צפייה בגלריה
yk13964556
yk13964556
(איתן ז"ל ובנו | צילום: מתוך אלבום משפחתי)
איתן קופלוביץ ז"ל גדל והתחנך בהושעיה שבעמק יזרעאל. הוא הותיר אחריו את אשתו יעל ובנו התינוק בועז, בן שמונה חודשים בלבד, וכן זוג הורים וחמישה אחים ואחיות. קופלוביץ הוא בוגר הישיבה התיכונית בשדה יעקב, למד בישיבת הסדר בעתניאל והתגייס למסלול שריון. "מצטיין בכל קורס ובכל שלב שעבר, בלט במנהיגות ובהובלה שקטה ורגועה, תמיד מפקדיו וחניכיו ידעו שניתן לסמוך עליו, הקרין סמכותיות הכי שקטה שיש", סיפר הדוד בנצי קופלוביץ, תושב הושעיה.
אחרי שהשתחרר מקבע התחיל ללמוד משפטים באוניברסיטה העברית. "גם שם הצטיין, היה בימים אלה לקראת תחילת ההתמחות", הוסיף דודו. "כמו שאנו מכירים אותו, היה מתקבל לכל המקומות אליהם ניגש".
מאות בני משפחה, חיילים, תושבי הושעיה ועמק יזרעאל הגיעו אמש ללוות אותו בדרכו האחרונה. רלי קופלוביץ, אמו של איתן ספדה לו: "לא מאמינה שאני במעמד הזה, אתמול כשדפקו בדלת, פרצו ממני זעקות שבר ולא הצלחתי להכיל את הבשורה המרה. היית כוכב, אמרת שבכל נקודת זמן בחיים תוכל לומר עשיתי את הכי טוב, לנצל כל רגע, אתה באמת אחד מהטובים ביותר".