מאז ביקורו בארץ אחרי 7 באוקטובר, הפך ג'רי סיינפלד קולני מאוד בעמדותיו הפרו-ישראליות. המקרה האחרון שהתפרסם התרחש ביום ראשון בסידני, אוסטרליה, כאשר מפגין אנטי-ישראלי החל לצעוק על סיינפלד באמצע הופעה וזכה לתשובה נוקבת מהקומיקאי.

סיינפלד מוציא מפגין אנטי-ישראלי מהופעה
(צילום: AJA CEO Robert Gregory)

"יש לנו כאן גאון, גבירותיי ורבותיי", אמר סיינפלד לקהל הצוחק, "הוא פתר את בעיות המזרח התיכון". הקהל החל לשרוק בוז למפגין וכאשר מאבטחים התקרבו אליו, אמר לו סיינפלד: "תוך שלוש שניות הם ירביצו לך, אז הייתי מנסה להוציא את כל הגאונות שלך החוצה במהירות כדי שכולנו נוכל ללמוד ממך. אתה באמת משפיע על כולם כאן, כולנו בצד שלך עכשיו כי הבהרת את הנקודה שלך כל כך טוב ובמקום הנכון, הגעת למקום הנכון לשיחה פוליטית. אתה נמצא 30 אלף קילומטר מהבעיה ובאת להפריע לקומיקאי יהודי, ככה אתה פותר בעיות עולמיות". בחודש שעבר הופרע נאומו של סיינפלד באוניברסיטת דיוק בצפון קרוליינה, בידי מפגינים פרו-פלסטינים. גם הופעה שלו במערב וירג'יניה בסוף מאי נעצרה על ידי מפגין שצעק לעברו "הצילו את ילדי עזה". המפגין אמר כי סיינפלד וכל הצופים באולם "שותפים לרצח עם". הקהל שרק בוז למפגין וצוותי אבטחה הוציאו אותו מהאולם, כשסיינפלד נראה נהנה מכל האירוע.
2 צפייה בגלריה
yk13965580
yk13965580
(נהנה מכל רגע. סיינפלד על הבמה | צילום: מתוך טוויטר)
"כשאנחנו רואים מדי פעם מפגינים בהופעה", אמר סיינפלד בראיון בחודש שעבר, "אני אומר לקהל - 'אני אוהב את הצעירים האלה. הם מנסים להיות מעורבים בפוליטיקה. אנחנו צריכים רק לתקן קצת את המטרה שלהם כי הם לא מבינים שאנחנו כקומיקאים לא שולטים בכולם ולא יכולים לשנות כלום'".
2 צפייה בגלריה
yk13965590
yk13965590
ג'רי סיינפלד | צילום: אי־אף־פי, ANGELA WEISS