הסצנה הקולינרית של פתח-תקווה מקבלת רכש חדש, ראוי ומוכשר - אוהד לוי, לטעמי אחד השפים הטובים בארץ, חובר עכשיו למלונאי ולמסעדן ארז אביב מאיי, לטובת מיזם חדש: "קפה מרגו", מול יכין סנטר, במרכז הבילוי של "אם המושבות". "זהו בר-מסעדה כיפי, שמח וקליל, עם מנות לחלוקה ואלכוהול. ביסטרו ים תיכוני", מעיד לוי. ואכן כיף לבלות במרפסת של המקום או בחלל הפנים המעוצב ולהעביר את ערבי הקיץ עם המטעמים של לוי.
בראשונות כדאי לאכול ברוסקטה דג קצוץ, פלאפל כרישה "הפריקסה של חובב" - פרשנות מפתיעה למאכל המסורתי האהוב ו"המנה של יותם" - כיסוני דג מטוגנים (מנה הקרויה על שמו של יותם חיים ז"ל - החטוף שנורה מאש צה"ל, שעבד במסעדות וחיבב כיסונים). לוי מצטיין גם בפסטות ובסלטים (קיסר, אבוקדו, עגבניות, אגסים ופקאן) הנהדרים שלו, אז אל תדלגו עליהם. בעיקריות לכו על המנות הבשריות: שניצל פריך, סטייק אנטרקוט מצוין והמבורגר, שהוא מחווה מרגשת לקצב ולמסעדן המנוח אדוארד בקייר - המבורגר בדיוק כמו שבקייר נהג להתקין.
1 צפייה בגלריה
yk13975543
yk13975543
(צילום: איתמר גינזבורג)
לוי ממליץ במפתיע גם על פילה הסלמון הצלוי בפלנצ'ה, מנה גנרית לרוב. "הסלמון יצא משהו שלא תאמין", הוא מתעקש. אגב בימים ראשון ושני מוצע מבצע "יין ללא תחתית" - שש כוסות יין ב-69 שקל. בכלל התמחור הגיוני, וכל המנות - חוץ מהאנטרקוט - הן מתחת ל-100 שקל.
קפה מרגו, שחם 22, פתח-תקווה. 073-3219620.