• זוכרים את דן תורן. יהודה עדר, נשיא בית הספר למוזיקה רימון, יארח מחר בגריי בת"א את "רוקרימון" – תחרות להרכבי רוק ומוזיקה ישראלית. בחבר השופטים יהיו יואב קוטנר, אברהם טל, וכן חמי רודנר ודנה ברגר, שיבצעו שירים לזכרו של חברם שהלך לעולמו בגיל 63 אחרי מאבק במחלת הסרטן. תורן היה מוזיקאי, יוצר, שחקן, שהשאיר תחנות תרבות ישראליות נצחיות יפהפיות, בדרך מיוחדת ומוארת בגוונים אחרים. יהי זכרו ברוך. (רז שכניק)
1 צפייה בגלריה
yk13966763
yk13966763
(צילום: אלבום פרטי)
גדי פריבר, הבעלים והמנכ"ל של Gordonia private collection, הטיס 15 עובדי הנהלה בכירה של כרם מלונאות, אלמא וגורודניה להופעה של קולדפליי. לפי הדיווחים שהתקבלו עד כה, אף אחד מהם לא ניסה לטפס לבמה של כריס מרטין.
• קצת אור בכל האפלה. סמסו מזל טוב לאל"ם במילואים ד"ר ארז ברנבוים, לשעבר קצין רפואה ראשי של חיל האוויר וכיום מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, ולרעייתו ד"ר סילבינה ברנבוים, שהפכו לסבא וסבתא. הנכדה שנולדה נושאת את השם אלה שפק-ברנבוים, בתם של ד"ר שני שפק-בירנבוים וד"ר עמר שפק. היא יצאה לאור העולם, איך לא, אצל סבא בבית החולים, במשקל של 3.375 ק"ג.
• חברת כתר זכתה בטורניר קט-רגל למען עמותת Make-a-wish להגשמת חלומותיהם של ילדים חולים במחלות מסכנות חיים. במשחק הראווה השתתפו לירן שטראובר, אורן ברנס, אלמוג ממן, ריף פרץ, רותם אקרמן ועוד. (חבצלת דמארי)
יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק של רנואר, נבחרה על ידי איגוד השיווק לאשת השיווק של מאי 2024. לבחירה הפעם יש משמעות מרגשת: פסטרנק הובילה את "קמפיין הגיבורים" יחד עם אלון קמינר, מהפצועים הקשים של המלחמה, שמטרתו העלאת מודעות לקטועי הגפיים ונפגעי המלחמה.
• עידן חדש ביד מרדכי. ליזי בית-עדה מונתה למנכ"לית החברה, מקבוצת שטראוס, ותחליף את ניצן ישראלי שיוצא לגמלאות אחרי 30 שנה. בית-עדה החלה את דרכה בשטראוס לפני 21 שנה ובתפקידה האחרון שימשה כמשנה למנכ"ל.
נחמה רונן ועופר בלוך, יו"ר ומנכ"ל קבוצת ממן, נפגשו להרמת כוסית בנתב"ג עם ניקולס קמרלה, מנהל התחנה של יונייטד איירליינס בישראל. ביונייטד בחרו בחברת הבת לאופר לספק שירותי קרקע לנוסעיה ולמטוסיה.
• טבע נאות לקחה חסות ושילבה דגמים בתערוכת "גאווה במדים" שאצרו יואב מאיר וגילי סיוון כהן ונפתחה בדיזנגוף סנטר בת"א. התערוכה נועדה לתת ביטוי לקהילת הלהט"ב שהתגייסה לשירות מילואים מאז 7 באוקטובר.
• מעצב האופנה דורון אשכנזי עיצב בהתנדבות קולקציית בגדי פנאי בהשראת עולם הספורט עבור מטופלי המרכז הרפואי לבריאות הנפש אברבנאל. ליוזמה חברו "ידידי נפש אברבנאל" והנהלת המרכז הרפואי.
• ד"ר מייקל אורן, שגריר ישראל בארה"ב לשעבר העומד בראש עמותת Israel Advocacy Group, יזם משלחת של תושבי הגליל למפגשים עם חברי קונגרס בוושינגטון, במטרה לספר על המצב הכאוטי בצפון. הצלחתכם, הצלחתנו.
• סופר-פארם, שתורמת יותר מ-20 שנה לאגודת סוכרת נעורים (סוג 1), יוצאת במבצע ההתרמה השנתי כדי להעלות את המודעות לסימנים המזהים של המחלה. אבחון מוקדם עשוי להקל על התופעות ואף להציל חיים.
עמותת "אח גדול למען חיילים בודדים" ערכה בכותל בת ובר מצווה לחיילים שלא זכו לחגוג את האירוע בנערותם. ראשי העמותה ניסים אדר, ראובן שיף, יקי ודמני ואמיר ליפשיץ דאגו להטיס לארץ מאוקראינה את אמו של לוחם בצנחנים, לאחר שלא התראו זמן רב. נשיא המדינה יצחק הרצוג אירח את החיילים בבית הנשיא.
26 ביוני, קניון רמת אביב, אשת העסקים ומעצבת האופנה מליסה רן (בתמונה) מארחת אירוע השקה לחנות ה-POP UP החדשה, שם תוציא לדרך את קולקציות הקיץ החדשות של בגדי הים והספורט של MEL of life. במוזמנות: חברותיה נועה רוטמן, שירלי בוגנים, דליה רבין, שגית רביבו, סנדרה רינגלר ושלי גפני.
אלי כהן, מנכ"ל y-tech: "ממליץ על מסעדת המוציא של אבי לוי בירושלים, במיוחד על החריימה והבורי ועל הסיגר המיוחד במילוי פיסטוק שאמא שלו מכינה".

בקטנה

• קרן "פועלים להצלחה" 2024 ערכה מפגש בוטקמפ ל-120 סטודנטיות וסטודנטים, המלגאים של הקרן לשנה הקרובה.
• יקבי כרמל זכו ב-11 מדליות, מתוכן 4 זהב, בתחרות אשכול הזהב המקומית של אתר היין סומילייה, המנוהל על-ידי סטודיו בן עמי, בהשתתפות 266 יינות ישראליים.
• עמותת שמחה לילד יערכו את ערב ההתרמה השנתי בהאנגר 11 בנמל ת"א. ההכנסות קודש לסיוע לילדים בקו העימות בצפון המתמודדים עם מגבלה. (חבצלת דמארי)
• ביקורופא ערכה קבלת פנים לפתיחת מוקד רפואי חדש בקריית-אונו בנוכחות ראש העירייה מיכל רוזנשיין ומנכ"לית ביקורופא, רנית רנד סרוקה.
• תנובה וקבוצת מאיר השיקו את המשאית החשמלית הראשונה שעולה השבוע לכבישי הארץ.
דניאל ואליה ברקת, מייסדי מותג השוקולד הטבעוני פנדה, הגיעו למרכז הרפואי כרמל כדי לחלק שוקולדים במחלקת מיון ילדים.
• בכירים מענפי הקניונים והאופנה הגיעו לקבלת פנים בפתיחת סניף הדגל הראשון של מותג האופנה RESERVED בקניון עזריאלי ירושלים.
• חמ"ל נשות גבעת אבני ומלון קיסר פרמייר טבריה הכינו והגישו 30 אלף ארוחות לחיילים מתחילת המלחמה. רספקט.

מינויים

• כלמוביל צירפה את רומינה מאיר לתפקיד סמנכ"לית רכבי היוקרה.
יוסי מאוטנר מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בקרן הנדל"ן תימורה.
• פרופ' אבי אוסטפלד יהיה המנהל האקדמי של התוכנית החדשה לתואר שני בהנדסה אזרחית בטכניון.
• חבר הנאמנים של עזריאלי, מכללה אקדמית להנדסה בירושלים בראשות גארי ליבלר מינה ארבעה חברים חדשים: רן טוטנאור, עמיר בירם והפרופ' רוזה אזהרי ולירון בן הרוש.
• פרופ' שרית סיון מונתה לנשיאת המכללה האקדמית להנדסה בראודה בכרמיאל.
אבי סעדה מונה למנכ"ל פעילות הדיגיטל במשרד הפרסום מנצ', ענת יצחקי עבו הצטרפה כמנהלת קרייאטיב.
ליאב רפאל חן, מייסד ומנכ"ל Humanz, מונה לנשיא החברה. לירן ליברמן יהיה המנכ"ל.
חגי בלומנטל מונה למנכ"ל השיווק של כרומגן.