בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול בשבעה ימים את מעצרו של אלי פרג, תושב ירושלים (49) שחשוד כי ניסה לרצוח את אשתו באמצעות זריקת רעל בחודש שעבר.
נציג המשטרה חשף בדיון הארכת המעצר פרטים חדשים על התנהלות החשוד. "פרג היה אובססיבי ומקנא לאשתו, נהג לעקוב אחריה והטמין מכשירי האזנה ומעקב", הוא אמר. "הוא מחק פתקים מפלילים מהטלפון הנייד שלו ביום האשפוז הראשון של האישה, ובחקירתו האחרונה הוטחה בפניו תמונה שבה מצולמת המתלוננת כשהיא ישנה בעירום, שלפי החשד הייתה חלק מתכנון הרצח. חקירותיו מלאות בסתירות וגרסתו, שאינה סדורה, סותרת עדויות אחרות".
במהלך הדיון, בתם בת ה-16 של בני הזוג התפרצה וצעקה לעבר אביה: "אני אדאג שתשב בכלא". החשוד עצמו אמר באולם הדיונים כי "האמת תצא לאור לאחר שהבדיקות יגיעו", בכוונתו לתוצאות המעבדה שהמשטרה אספה.
פרג נעצר בסוף החודש שעבר, ושמו הותר לפרסום ביום ראשון. בחיפוש במכשיר הטלפון הנייד של פרג אותרו תוצאות חיפוש שעשויות לשפוך אור על תוכניתו. א', אשתו של פרג, אמרה לאחר התקרית כי בעלה הזריק לה את החומר "על רקע קנאה ואובססיביות".
א' שיחזרה את האירועים שהתרחשו באותו לילה: "האכלתי את הנכדה ואז הוא הכין לי תה, אך היו בתוכו כדורי שינה. הרגשתי עייפה, ואז הוא אמר לכלה שלי לקחת את הנכדה. נכנסנו לישון, איבדתי את ההכרה - ובהמשך הילדים מצאו אותי מפרפרת, עם כוס אקונומיקה ליד המיטה. הגוף שלי התנפח. הילדה שלי אמרה שצעקתי 'אלי, אלי'. הרגשתי שהוא זה שעשה את זה".
א' סיפרה כי זריקת הרעל פגעה בחוט השדרה שלה, והיא נמצאת כעת בשיקום. "לא האמנתי שהוא יכול לעשות דבר כזה", אמרה. "מי היה מאמין שאלך לישון עם הבעל, והוא יזריק לי רעל לגב? מי יחשוב על פעולה כזו? אין לזה תקדים. הוא כתב לחבר שלו 'אני רוצה לשרוף אותה'", תיארה.