• מועצת רשות שדות התעופה אישרה אתמול את המלצת שרת התחבורה מירי רגב למנות את שרון קדמי לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה הבא. קדמי, בן 52, היה בעבר מנכ"ל משרד הכלכלה ומנכ"ל חברת אלסטום ישראל.
1 צפייה בגלריה
yk13968111
yk13968111
(שרון קדמי)
התעשייה האווירית מתרחבת לאקדמיה: נחתם הסכם שת"פ ראשון עם המכון הטכנולוגי ההודי IIT. במקביל תחל פעילות במעבדות המחקר של אוניברסיטאות קרנגי בהודו, שבהן יתבצע מחקר בנושאי עיבוד תמונה. תא"ל (מיל') איתן אשל, סמנכ"ל טכנולוגיות, מו"פ וחדשנות: "מרכזי החדשנות של התעשייה האווירית מהווים בית גידול למיזמים של פיתוח טכנולוגיות פורצות דרך". (נווית זומר)
• "המציאון", רשת למכירת בגדים יד שנייה בבעלות היזם אבי אביקר, שמפעילה חנות דגל בדיזנגוף סנטר, משנה את שמה ומתרחבת ותיקרא מעתה REALS 3. סניפים נוספים ייפתחו באזור המרכז, השרון וירושלים, בשאיפה להגיע ל-10 סניפים עד סוף 2025.
מודי, הרשת לעיצוב הבית בבעלות משפחת דואניאס, פותחת בהשקעה של 10 מיליון שקל אולם תצוגה ברחוב לח"י בבני-ברק בשטח של 2,000 מ"ר. מודי כבר מפעילה אולם תצוגה במתחם והאולם החדש יתמקד במוצרי פרימיום. כיום יש למודי 6 אולמות תצוגה.
• רשת ההמבורגרים מוזס שופ מתרחבת. לאחר שפתחה לאחרונה סניף בטרמינל 3 בשדה התעופה בן-גוריון, פותחת כעת הרשת את הסניף ה-14 במספר, בזכרון יעקב. הסניף ייפתח בהשקעה הנאמדת ב-800 אלף שקל. הסניף יופעל על ידי הזכיין ליאוניד אדידוביץ', שזהו לו הסניף השני ברשת מוזס שופ. (נווית זומר)