קבוצת אורנים חתמה על עסקאות שכירות בתפוסה של כ-70% בקומת המסחר של פרויקט SEA ONE BEACH בטיילת ראשון-לציון. כך נודע ל"ממון". שווי הנכס המסחרי, המשתרע על פני שטח של כ-4,445 מ"ר, כ-250 מיליון שקל. שירן אורן נחמיאס, משנה למנכ"ל אורנים: "בין היתר נחתמו עסקאות עם קבוצת המסעדנות הסושיאל קלאב, רשת המסעדות האיטלקית ג'ויה, רשת רולדין, גלידריית אותלו ועוד"
בנק הפועלים יעניק פטור מלא מתשלום משכנתה ל-3 החודשים הקרובים (יולי, אוגוסט, ספטמבר) ללקוחות מפונים מהצפון. פטור דומה ניתן בתחילת המלחמה לתושבים מהעוטף ומשפחות חטופים.
1 צפייה בגלריה
yk13973360
yk13973360
(פרויקט SEA ONE BEACH)
עיריית תל-אביב-יפו משיקה את TLV Open Data - אתר המאגרים העירוניים הפתוחים מתחום הדמוגרפיה, התחבורה, הבינוי, החינוך והקהילה.
• איגוד המתכננים בישראל יערוך בימים חמישי-שישי את כנס התכנון השנתי במגדל LYFE במתחם BBC בבני-ברק. ישתתפו: יו"ר מטה התכנון הלאומי, הרב נתן אלנתן; סגנית יו"ר מטה התכנון הלאומי, עו"ד שירה ברנד; סמנכ"לית משרד השיכון והבינוי, אסנת קמחי; ראש עיריית בני-ברק, הרב חנוך זייברט.
• חברת אביסרור משה ובניו הודיעה על קבלת היתר ותחילת בנייה בפרויקט בשכונת הפארק בשכונת נווה גן בצפון רמת-השרון. הפרויקט משתרע על שטח של כ-2.5 דונם וצפי אכלוס תוך 36 חודשים.
עושים עסקה: דירת מיני פנטהאוז עם 4 חדרים ברחוב כבירים בחיפה, בשטח 86 מ"ר בקומה 2 מתוך 2 עם מרפסת בשטח 28 מ"ר, נמכרה ב-1.55 מיליון שקל (רי/מקס סיטי).